حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
فرمانده کل انتظامی کشور :

استان سمنان امنیت خوبی دارد

استان سمنان امنیت خوبی دارد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ارزیابی‌ها، وضع استان سمنان را در همه زمینه‌ها مناسب نشان می‌دهد و این نتیجه خدمت پلیس و تلاش شبانه‌روزی نیروهای فراجا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ احمدرضا رادان، در حاشیه سفر به استان سمنان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اظهار کرد: بر اساس طرحی جدید که پلیس ارائه داده است، سارقانی که بیش از چهار مرحله محکومیت دارند، زیرپوشش و کنترل الکترونیکی قرار می‌گیرند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: این طرح ابتدا در سه استان کشور به‌عنوان استان‌های پایلوت اجرا می‌شود و پس از اجرای موفقیت‌آمیز به سایر استان‌های کشور تسری داده خواهد شد.

 فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه توجه به کشف سرقت و دستگیری سارقان همواره یکی از اولویت‌های جدی فراجا محسوب می‌شود، گفت: سمنان جزو استان‌های خوب در پیشگیری از وقوع سرقت و همچنین کشف سرقت‌های انجام‌شده محسوب می‌شود و امنیت خوبی در این استان برقرار است.

 رادان با بیان اینکه جلب رضایت مردم همراه با تأمین امنیت و آسایش عمومی یکی از اولویت‌های جدی فراجا در انجام مأموریت‌های خود است، ادامه داد: استان سمنان بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده نسبت به استان‌های هم‌تراز خود در شرایط بسیار خوبی در زمینه تأمین امنیت قرار دارد.

 وی اضافه کرد: ارزیابی‌ها، وضع استان سمنان را در همه زمینه‌ها مناسب نشان می‌دهد و این نتیجه خدمت پلیس و تلاش شبانه‌روزی نیروهای فراجا است.

 فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: در حوزه راهنمایی‌ورانندگی در کاهش تصادفات اتفاقات بسیار خوبی در استان سمنان رقم خورده است که نتیجه آن را در مسیرهای پر رفت‌وآمد این استان امروز شاهد هستیم.

 رادان خاطرنشان کرد: ارزیابی فراجا این است که نسبت به سال گذشته پیمایش سفر و جابه‌جایی مسافران در جاده‌ها افزایش‌یافته؛ اما درعین‌حال میزان وقوع تصادفات از سال قبل کمتر بوده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از