حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

ظریف عاشق دوربین است

ظریف عاشق دوربین است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: ظریف برخلاف نسبتی که به شهید امیرعبداللهیان می‌داد، خودش عاشق دوربین است و می‌خواهد با شگفتانه‌هایی در صدر اخبار باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از خبرگزاری «راه دانا»؛ محمدکاظم انبارلویی، با اشاره به حاشیه‌سازی‌های محمدجواد ظریف برای دولت چهاردهم گفت: روشن نیست که  ظریف به چه درد نظام می‌خورد که این‌همه هزینه‌سازی دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر کارنامه ظریف را چه در زمانی که به‌عنوان دیپلمات در آمریکا حضور داشت و چه در دوران وزارتش چرتکه بیندازیم تقریباً هیچ ما به ازایی برای دوران سیاست‌ورزی وی در جمهوری اسلامی ایران متصور نیستیم، ادامه داد: ظریف همیشه در حاشیه کار کرده است و به متن کاری نداشته است.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به هزینه‌تراشی ظریف برای کشور در ماجرای سفر بشار اسد به تهران آن هم در اوج مبارزات شهید  قاسم سلیمانی با داعش عنوان کرد: سفر بشار اسد به تهران آن هم در اوج مبارزات جبهه مقاومت با داعش خبر مهمی بود، زیرا بشار اسد در آن دوران به هیچ کشور خارجی سفر نمی‌کرد، اما خبر استعفای ظریف به‌خاطر این سفر، اهمیت آن را در عرصه منطقه و بین‌الملل تحت‌الشعاع قرار داد و برای عرصه میدان و دیپلماسی به هزینه تبدیل شد.

انبارلویی با بیان اینکه خبر استعفای ظریف اثر خود را در فضای رسانه‌ای کشور گذاشت، تا جایی که سفر اسد به تهران را تحت‌الشعاع قرار داد، ادامه داد: ظریف بعد از این ماجراسازی‌ها بلافاصله به محل کار خود برگشت.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در ماجرای برجام، به اذعان رئیس وقت بانک مرکزی، دستاورد ظریف تقریباً هیچ بود، تصریح کرد: ظریف عاشق این بود که تصویرش در کنار جان کری در حال قدم‌زدن و لبخندزدن دیده شود، لبخندهای او در بین اغیار بود، اما با خودی‌ها عصبانی و خشمگین رفتار می‌کرد.

وی با بیان اینکه محصول برجام را همه دیدند که حاصل اخبار دروغ از جانب ظریف بود تأکید کرد: همه شنیدیم که ظریف ادعا کرد هیچ چیزی را امضا نمی‌کنیم، مگر تحریم‌ها برداشته شود؛ اما دیدیم که تحریم‌ها به‌جای برداشته‌ شدن، بیش‌تر شد.

انبارلویی با اشاره به اینکه حضور ظریف در کابینه  پزشکیان خسارت محض است خاطرنشان کرد: انتظار داریم پزشکیان این‌ بار را از دوش دولت بردارد؛ چون ظریف برخلاف نسبتی که به شهید امیرعبداللهیان می‌داد خودش عاشق دوربین است و می‌خواهد با شگفتانه‌هایی در صدر اخبار باشد اخباری که فایده‌ای برای مردم و کشور ندارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از