حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/18 شمسی | 2024/09/08 میلادی
رئیس هیأت کاراته استان سمنان مطرح کرد:

نداشتن حامی مالی چالش کاراته‌کاران سمنانی

نداشتن حامی مالی چالش کاراته‌کاران سمنانی

رئیس هیأت کاراته استان سمنان گفت: مهم‌ترین مشکل پیش‌ روی هیأت کاراته در استان سمنان نبود سالن اختصاصی و کمبود بودجه است.

نرگس افضلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ وضعیت ورزش کاراته در استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: استعدادهای درخشان و کاراته‌کاران بسیار موفقی در استان حضور دارند که نیازمند توجه و حمایت هستند.

رئیس هیأت کاراته استان سمنان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار کاراته‌کار بیمه‌شده و سازمان‌یافته در استان سمنان حضور دارند، افزود: این ورزش در تمامی شهرستان‌های استان فعال بوده و با حضور مربیان حاذق آموزش حرفه‌ای انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان سمنان ورزشکاران موفقی در رشته کاراته حضور دارند، اظهار کرد: آموزش‌ها در سطح حرفه‌ای صورت‌ گرفته و اردوها و تمرینات مکمل خوبی برای مدال‌آوری این ورزشکاران در مسابقات ملی و بین‌المللی برگزار شده است.

افضلی مهم‌ترین مشکل پیش‌ روی هیأت کاراته در استان سمنان را نبود سالن اختصاصی و کمبود بودجه برشمرد و بیان کرد: تاکنون اقدام خاص و حمایتی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی همچنین تصریح کرد: یک هیأت ورزشی که برای قهرمانی در سطح ملی، آسیایی و جهانی، ورزشکارهای بااستعداد پرورش می‌دهد نیازمند حمایت ویژه است.

به گفته این مقام مسئول، تهیه امکانات و حضور یک حمایت‌گر مالی مسیر توسعه و رشد ورزشکاران را هموارتر می‌کند.

افضلی با اشاره به برگزاری مسابقات آسیایی کاراته، گفت: شهریورماه در کشور فیلیپین مسابقات آسیایی کاراته برگزار می‌شود که دو ملی‌پوش کشورمان حضور خواهند یافت.

وی خاطرنشان کرد: بنده نیز به‌عنوان داور جهانی و عضو شورای داوران فدراسیون کاراته حضور خواهم یافت و امیدوارم با وجود ظرفیت بسیار خوب نتایج مطلوبی حاصل شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از