حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/01 شمسی | 2024/08/22 میلادی
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

عده‌ای خود را قیّم دولت ندانند

عده‌ای خود را قیّم دولت ندانند

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم بدون دخالت پدرخوانده‌هایی که اطراف دولت را گرفتند، صورت گیرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از شبکه اطلاع رسانی «راه دانا»، حجت‌الاسلام  والمسلمین علیرضا سلیمی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور منتخب امروز رئیس‌جمهور همه ملت است، گفت: باید برای تقویت روحیه هم‌دلی و اجماع‌سازی در کشور تلاش کند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های کابینه پیشنهادی دولت ادامه داد: باید وزرایی به مجلس معرفی شوند که پاک‌دست، توانمند و کارآمد باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید داشتن روحیه انقلابی‌گری از اولویت‌های رئیس‌جمهور در انتخاب وزرا باشد، تصریح کرد: وزرای دولت چهاردهم باید به توان داخلی ایمان و اعتقاد داشته و از تمام ظرفیت‌ها و منابع انسانی کشور استفاده کنند.

سلیمی با اشاره به اینکه نباید رویکرد کابینه پیشنهادی تحت‌ تأثیر پدرخوانده‌هایی باشد که خود را قیّم دولت می‌دانند، ادامه داد: برخی خود را قیّم دولت معرفی می‌کنند و معتقدند باید حرف آخر را آن‌ها بزنند، رئیس‌جمهور برای مصالح دولت باید فاصله خود را با این افراد حفظ کند.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور منتخب گفته است که فراجناحی عمل خواهد کرد و اعضای کابینه‌اش از جناح‌های مختلف خواهد بود، خاطرنشان کرد: برخی به‌دنبال ایجاد انحصارطلبی در کشور هستند؛ اما رئیس‌جمهور در معرفی کابینه مانع انحصارطلبی برخی شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از