حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
رئیس‌کل دادگستری استان سمنان خبر داد:

فروش ۵۰ میلیاردی وسایط نقلیه توقیفی

فروش ۵۰ میلیاردی وسایط نقلیه توقیفی

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برگزاری چهار مرحله حراج در سال ۱۴۰۲ گفت: حراج‌ها در چارچوب قوانین و با استقبال متقاضیان انجام شد و در نتیجه این حراج‌ها مجموعاً به قیمت ۵۰ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال به فروش رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ محمدجعفر عبداللهی با اشاره به احکام صادره برای وسایل نقلیه طی ۱۱ماهه سال ۱۴۰۲ گفت: مجموعاً برای ۱۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه وسیله نقلیه احکام قضایی صادره شده است که تعداد یک هزار و ۷۰۱ دستگاه در حراج‌های برگزار شده در سال گذشته به فروش رسیده و الباقی در حال انجام تشریفات قانونی برای تعیین تکلیف است.

 رئیس‌کل دادگستری استان سمنان گفت: با اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، ساماندهی جدی توقفگاه‌های نگهداری وسایل نقلیه در استان سمنان وارد مسیر جدید و البته مؤثری قرار گرفت.

 وی تصریح کرد: تعیین تکلیف قانونی وسایل نقلیه توقیفی و ساماندهی پارکینگ‌ها از جمله برنامه‌های راهبردی دستگاه قضایی استان سمنان برای صیانت از بیت‌المال است و به‌منظور اصلاح فرایندها و رویه‌های گذشته، اینجانب به همراه مسئولان قضایی، اجرایی، انتظامی متولی، در میدان عمل پای گذاشته تا با احصای مشکلات، برنامه‌ریزی و پیگیری جامعی صورت پذیرد.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری چهار مرحله حراج در سال ۱۴۰۲ افزود: خوشبختانه حراج‌ها در چارچوب قوانین و با استقبال متقاضیان انجام شد و در نتیجه، خودروها و موتورسیکلت‌های موضوع این حراج‌ها مجموعاً به قیمت ۵۰ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال به فروش رسیده است.

 عبداللهی در خاتمه عنوان کرد: اقدامات دستگاه قضایی استان به‌منظور ساماندهی وضعیت پارکینگ‌ها علاوه بر نظارت جدی، تا تعیین تکلیف آخرین خودرو و موتورسیکلت توقیفی ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از