حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
فرمانده سپاه استان سمنان خبر داد:

فعالیت 350 گروه جهادی در استان سمنان

فعالیت 350 گروه جهادی در استان سمنان

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: 6 هزار و 500 جهادگر در قالب 350 گروه جهادی به فعالیت در سطح استان سمنان مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، سردار منصور شوقانی، در آئین افتتاح رزمایش جهادگران فاطمی 4 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: رزمایش جهادگران فاطمی 4 امروز در هشت شهرستان استان سمنان به صورت هم‌زمان با رمز «یا فاطمه‌الزهرا» آغاز شده است.

وی با اشاره به فعالیت 350 گروه جهادی در استان سمنان گفت: 6 هزار و 500 جهادگر استان سمنان در قالب 13 کارگروه تخصصی این رزمایش را رقم زدند.

فرمانده سپاه استان سمنان بیان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی 4 از امروز به مدت هشت روز اجرا و در قالب این رزمایش 73 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان سمنان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه جهادگران امروز از رزمندگان دیروز در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس الگوگیری می‌کنند، گفت: صفات و خصوصیت‌های جهادگران نیز همانند همان رزمندگانی است که هشت سال در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند. 

این مقام مسئول یکی از شاخصه‌های بارز رزمندگان را توکل بر خدا با وجود همه سختی‌ها و کمبودها عنوان کرد و گفت: این شاخصه در جهادگران نیز به منصه بروز و ظهور رسیده است.

شوقانی با اشاره به حضور جوانان در دوران دفاع مقدس گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بارها بر استفاده از ظرفیت جوانان اشاره و تأکید کردند و بر همین اساس در گروه‌های جهادی از این ظرفیت عظیم انسانی استفاده شده است.

وی اظهار کرد: با وجود تمام سختی‌هایی که دشمنان برای ما ترسیم کرده‌اند؛ اما گروه‌های جهادی با شعار «ما می‌توانیم» با عزم وحدت ملی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستانی، استانی و ملی مشکلات را تا حد امکان از سر راه برداشته و همگی با شور و نشاط و امید در راستای جهاد سازندگی  نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از