حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
امام جمعه مجن:

محرومیت «مجن» تا کی ادامه دارد؟

محرومیت «مجن» تا کی ادامه دارد؟

امام‌ جمعه مجن گفت: متأسفانه گلایه مردم مجن از کمبود امکانات و مشکلات فراوان موجب احساس مسئولیت در هیچ کدام از مدیران نشده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد اصلانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با گلایه از بی‌توجهی مسئولان نسبت به شهر «مجن» گفت: متأسفانه این شهر در محرومیت به سر برده و درگیر مشکلات متعددی است که هیچ‌کدام از مسئولان استانی گوش شنوایی برای شنیدن آن ندارند.

امام جمعه شهر «مجن» با اشاره به مشکل کمبود آب شرب در این شهر بیان کرد: درگیری چندین ساله‌ای بین مردم شهرهای مجن و بسطام بر سر آب آشامیدنی وجود دارد و طی چند روز گذشته مردم شهر مجن تجمعی دراین‌ خصوص داشتند که با برخورد نامناسب نیروی انتظامی همراه بود.

اصلانی همچنین تأکید کرد: مردم مجن، متدین و دین‌مدار هستند و به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش نیستند و تنها خواسته آنها رسیدگی به مطالباتشان است که هیچ‌کدام از مسئولان در این زمینه هنوز ورود نکردند و فرماندار و بخشدار مجن و بسطام هیچ‌کدام در این مدت پیگیر حل موضوع نشدند.

وی با اشاره به خواسته مردم شهر مجن نسبت به ایجاد ورزشگاه نیز توضیح داد: متأسفانه مردم این شهر هنوز از داشتن یک ورزشگاه محروم هستند و در حال حاضر ورزشگاه نیمه‌کاره که چند سال پیش مراحل ساخت اولیه آن آغاز شده همچنان به حال خود رها شده و بودجه بیت‌المال در حال نابودی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصلانی تصریح کرد: حدود 10 سال پیش نزدیک به 2 میلیارد تومان برای ساخت این ورزشگاه میلگرد و آهن‌آلات اولیه خریداری شده اما تنها پی ساختمان زده  شده و به حال خود رها شده و در شرایط کوهستانی شهر مجن این آهن‌آلات در حال تخریب هستند.

وی همچنین به مدارس ناایمن در این شهر اشاره کرد و افزود: متأسفانه دیوارهای مدارس در حال ریختن است و جان دانش‌آموزان را تهدید می‌کند، اما با وجود نامه‌نگاری‌های متعدد به مسئولان آموزش و پرورش شهر بسطام هنوزهیچ اقدامی انجام نگرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از