حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
رئیس اداره تعزیرات حکومتی دامغان خبر داد:

مختومه‌شدن بیش از 1500 پرونده تعزیراتی

مختومه‌شدن بیش از 1500 پرونده تعزیراتی

رئیس اداره تعزیرات حکومتی دامغان گفت: طی سال گذشته یک هزار و ۵۹۱ فقره پرونده از سوی شعبه تعزیرات حکومتی دامغان مورد رسیدگی قرار گرفت و مختومه شد.

حسین پویا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» گفت: با توجه‌ به رسیدگی به پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی دامغان متخلفین به مبلغ ۱۷۲ میلیارد و ۷۷۲ میلیون و ۷۶ هزار و ۸۹۵ ریال جریمه شدند. 

وی اضافه کرد: طی سه‌ماهه نخست سال جاری تعداد ۳۱۵ فقره پرونده وارد تعزیرات حکومتی دامغان شد که تمامی پرونده‌های وارد طی این مدت رسیدگی و مختومه و متخلفین به مبلغ ۸ میلیارد و ۹۳۷ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۲۷۶ ریال جریمه شدند. 

رئیس اداره تعزیرات حکومتی دامغان به آمار یک‌ساله واحد اجرای احکام این اداره پرداخت و افزود: طی یک سال گذشته تعداد یک هزار و ۳۸ فقره پرونده پس از قطعیت برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام تعزیرات حکومتی دامغان وارد که از این تعداد یک هزار و ۳۶ فقره پرونده مختومه شد. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی سه‌ماهه نخست سال جاری ۲۱۰ فقره پرونده پس از قطعیت به واحد اجرای احکام وارد که به همراه سه پرونده باقی‌مانده از قبل در مجموع  ۲۱۳ فقره پرونده مختومه شده است.

این مقام مسئول ابراز کرد: در این اداره پرونده‌های قابل رسیدگی در زمینه کالا و خدمات ؛ قاچاق کالا و تخلفات بهداشتی و درمانی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از