حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌ها پیشتاز است

انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌ها پیشتاز است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت:انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... دستاوردهای چشمگیری داشته است که این دستاوردها نتیجه حضور جوانان در صحنه است.

احمد ریواده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن تبریک ایام پربرکت رجب و ایام‌الله دهه فجر گفت: چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که ۴۵ سال مردم شریف کشور با مقاومت، صبر و شکیبایی در برابر استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در رابطه‌ با دستاوردهای نظام اسلامی اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تبلور جمهوری اسلامی ایران است که در این تبلور نتیجه آن حضور و مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها برای رفع مشکلات است.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: برای به‌دست‌آوردن دستاوردها در بخش‌هایی که زمینه حضور مردم کمتر فراهم شده  به‌ویژه در بخش خصوصی نیاز به تلاش و بسترسازی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در ادامه افزود: در ایام دهه فجر بیش از ۷۶۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با برآورد مالی ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای مردم شریف استان سمنان در حال افتتاح و بهره‌برداری است.

ریواده در رابطه‌ با پیگیری مشکلات مردم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز دولت سیزدهم تلاش برای رفع مشکلات مردم در تمام حوزه‌ها به‌ ویژه در حوزه اقتصاد می‌توان بیان کرد.

وی ضمن اشاره به پرتاب سه ماهواره در روز دوم بهمن‌ماه سال جاری به‌عنوان یکی از دستاوردهای بارز نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... دستاوردهای چشمگیری داشته است که این دستاوردها نتیجه حضور جوانان در صحنه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه‌ با مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه اظهار کرد: ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی یکی از اتفاقات مهم، کلیدی و حساس است که با مشارکت قوی ملت ایران به‌ویژه مردم فرهیخته استان سمنان لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.

ریواده در رابطه‌ با تأثیر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تصریح کرد: برای ایجاد تحول، رفع موانع، مشکلات و حفظ عزت و اقتدار ایران همه باید تلاش کنیم تا مشارکت قوی و حداکثری تحقق یابد و همه می‌بایست جهت تبیین و دعوت مردم به‌پای صندوق‌های رأی اقدام کنیم تا برنامه‌های دشمنان خنثی شود.

وی ضمن اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نسبت به مردم شهیدپرور استان سمنان به‌ویژه در عملیات مرصاد تصریح کرد: مردم استان سمنان دارای ویژگی‌های مهم و ممتازی همچون دین‌داری، ولایت‌مداری و علم پژوهی است که همین ویژگی‌ها موجب خواهد شد تا در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ همانند دوره‌های قبل برای عزت جمهوری اسلامی ایران مشارکت حداکثری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پایان خاطرنشان کرد: در جنگ ترکیبی که دشمن علیه ملت ایران طراحی و در حال اجراکردن است، ملت ایران با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تمام نقشه‌های آنان را نابود خواهند کرد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از