حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی :

مردم به نامزد با برنامه رأی دهند

مردم به نامزد با برنامه رأی دهند

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: به کسی رأی دهید که در چارچوب منافع ملی و برای شکوفایی سیاست خارجی برنامه داشته باشد، کسی که برنامه ندارد فقط شعار می‌دهد.

احمد عجم در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به مشارکت حداکثری مردم استان سمنان در انتخابات هشتم تیرماه، گفت: ملت بابصیرت کامل در تعیین سرنوشت خود به‌پای صندوق‌های رأی آمدند و بار دیگر  جمعه آتی با حضور حداکثری خود حماسه خواهند آفرید.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: مردم برای سربلندی کشور و حمایت همیشگی‌شان از نظام با انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات شرکت کرده و دشمنان را برای همیشه ناامید کنند.

وی با اشاره به غرب‌گرایی دولت‌های قبل، اظهار کرد: دولت‌های غرب‌گرا اقتصاد کشور را ویران کردند و تمام عزت ملت ایران را به‌پای غربی‌ها ریختند که چیزی جز ذلت برای کشورمان نداشت.

عجم همچنین تصریح کرد: شهید رئیسی به مردم خدمات زیادی کرد و جان خود را در راه خدمت از دست داد.

وی با اشاره به اینکه به کسی رأی دهید که سیاست را بفهمد و باعث فروپاشی اقتصاد نشود، اظهار کرد: به کسی رأی دهید که هشت سال دولت قبل تکرار نشود و شکست غرور ملت در برابر بیگانگان را نداشته باشیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخص‌های کارگزار اصلح از دیدگاه رهبری گفت: نامزدی اصلح است که تابع ولایت‌فقیه و اعتقاد قلبی به‌نظام و انقلاب داشته و کاربلد و صادق و امانت‌دار، مردم‌دار باشد.

عجم در ادامه افزود: به کسی رأی دهید که در چارچوب منافع ملی و برای شکوفایی سیاست خارجی عزتمند برنامه داشته باشد، کسی که برنامه ندارد فقط شعار می‌دهد.

وی با اشاره به زمزمه‌های گرانی بنزین توسط مشاوران مسعود پزشکیان، گفت: گران‌کردن بنزین شعاری بیش نیست؛ چراکه هر طرحی باید توسط مجلس و شورای نگهبان تأیید شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه گرانی بنزین اشتباه است، بیان کرد: اگر بنزین گران شود به تبع آن تمامی کالاها نیز افزایش قیمت خواهند داشت و زندگی مردم نیز در مشقت خواهد افتاد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از