حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/04 شمسی | 2024/06/24 میلادی
تحلیل‌گر و کارشناس مسائل سیاسی:

رأی‌دادن حق و تکلیف هر ایرانی است

رأی‌دادن حق و تکلیف هر ایرانی است

تحلیل‌گر و کارشناس مسائل سیاسی گفت: شرکت در انتخابات حق همه مردم ایران است و آنها با بلوغ سیاسی خود از این سهم به درستی صیانت کرده‌اند.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با بیان اینکه حضور و شرکت در انتخابات حق مسلم همه مردم کشور است، گفت: خوشبختانه مردم ایران به بلوغ سیاسی لازم رسیده و در تمام برهه‌های انقلاب اسلامی با حضور باشکوه در انتخابات از این سهم و وظیفه خود  به‌درستی صیانت کرده‌اند.

این تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: البته در برخی برهه‌ها مدیران ناکارآمد و برخی مشکلات و گرانی‌ها سبب نارضایتی مردم شد؛ اما آنها از این مشارکت خود و حضور پررنگ خود در صحنه انتخابات عقب‌نشینی نکردند.

بنا به گفته ترقی، مردم ما به‌خوبی بر این موضوع واقف هستند که حضورشان در پای صندوق رأی موجب حفظ اقتدار نظام و تقویت  پایه‌های سیاسی و اقتصادی  کشور و اصلاح امور خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه در انتخاب فرد در تراز انقلاب اسلامی می‌بایست به شاخص‌ها و برنامه‌های مطرح شده توسط  نامزد مربوطه توجه شود، افزود: آینده کشور در گرو انتخاب اصلح است و در این مسیر نباید احساسی و یا باتوجه‌ به برنامه تبلیغاتی و شوآف‌های رسانه‌ای اقدام کرد.

ترقی ابراز کرد: مردم ما هنوز داغدار رئیس‌جمهور شهید هستند و با تشییع میلیونی خود ثابت کردند که شخصی که در مسیر انقلاب و حفظ شعائر اسلامی گام برمی‌دارد برای آنها اهمیت دارد و در ادامه مسیر می‌بایست به شخص شبیه آیت‌الله رئیسی رأی دهند.

بنا به گفته وی انتظار می‌رود مردم بار دیگر مسئولیت سنگین حضور در انتخابات و رای به فرد اصلح را به بهترین نحو به انجام رسانند و به شخصی رای ندهند که کشور را به عقب و ارتجاع رسانده و بار دیگر سرنوشت کشور را به غربی‌ها گره بزند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از