حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/13 شمسی | 2024/07/03 میلادی
فرماندار شهرستان میامی:

مسئولان پیگیر زمین‌های مشوق فرزندآوری باشند

مسئولان پیگیر زمین‌های مشوق فرزندآوری باشند

فرماندار شهرستان میامی با بیان اینکه واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت در زمره مشوق‌های دولت برای فرزندآوری است، گفت: متأسفانه در این شهرستان زمینی در راستای طرح جوانی جمعیت واگذار نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ علیرضا آشوری صبح یکشنبه در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی و جمعیت شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری گفت: اگر می‌خواهیم موفق عمل کنیم باید جوانی جمعیت باید در شهرستان کار شود و فرهنگ‌سازی و بومی‌سازی شود.

وی با بیان اینکه واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت در زمره مشوق‌های دولت برای فرزندآوری است، گفت: متأسفانه در این شهرستان زمین طرح جوانی جمعیت واگذار نشده است.

فرماندار شهرستان میامی با بیان اینکه دو سایت ۱۱ هکتاری و هشت هکتاری در زمینه مسکن ملی در این شهرستان در حال آماده‌سازی است، تأکید کرد: توقع می‌شود که مسئولان شهرستانی در زمینه واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت پیگیری بهتری کنند.

آشوری با بیان اینکه دیوارنویسی فضاسازی، شعارهای مرتبط با فرزندآوری و… توسط شهرداری و دهیاری و علوم پزشکی مدنظر قرار گیرد، ابراز کرد: شهرداران نسبت به فضاسازی با شعار فرزندآوری در سطح دو شهر شهرستان میامی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی شهرستان میامی با همکاری علوم پزشکی شاهرود مطالب و محتوا در اختیار فضای مجازی قرار گیرد، تأکید کرد: از ظرفیت خیران و معادن در زمینه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده شود.

این مقام مسئول همچنین بیان کرد: همایش شکوه مادری در شهرستان با موضوع تبیین اهمیت فرزندآوری برگزار خواهد شد، اما نیاز است که ازاین‌دست برنامه‌ها بیشتر مدنظر مسئولان شهرستانی باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از