حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/06 شمسی | 2024/06/26 میلادی
امام جمعه میامی:

مشارکت حداکثری مقبولیت نظام را تقویت می‌کند

مشارکت حداکثری مقبولیت نظام را تقویت می‌کند

امام‌ جمعه میامی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ملی و مقبولیت نظام تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری مهم‌ترین اولویت در نظام مردم‌سالاری دینی است.

امام‌جمعه میامی در ادامه افزود: اینکه چه کسی انتخاب شود، قطعآ مهم است؛ اما مهم‌تر از آن مشارکت حداکثری مردم است.

وی با بیان اینکه هر چقدر تعداد رأی‌ها بیشتر باشد، نظام جمهوری اسلامی قدرتش بیشتر می‌شود، تأکيد کرد: به‌واسطه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقتدار ملی و مقبولیت نظام تقویت می‌شود.

عزیزی اعتلای ثبات سیاسی در کشور، افزایش هم‌بستگی و وحدت ملی، کاهش آسیب‌پذیری ارکان نظام تصمیم‌گیر و اجرایی، افزایش بازدارنگی نرم، تقویت موقعیت و قدرت نرم جمهوری اسلام در منطقه و جهان را در گرو مشارکت حداکثری مردم دانست.

وی به تبلیغات انتخابات نامزدها اشاره کرد و گفت: آزمون تقوای سیاسی و اخلاقی را در راه داریم، مناظرات تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی هرچند جو انتخاباتی کشور را پرشور می‌کند اما باید مراقب باشیم که تریبون دشمن نباشیم.

امام‌جمعه میامی در ادامه یادآور شد: اگر دیدید هر نامزدی بداخلاقی می‌کند و ریلی در این انقلاب را کج می‌کند او اصلح نیست؛ اصلح کسی است که با تقوای الهی همانطوری که در دوره قبل آیت‌الله رئیسی در برابر توهین‌ها سکوت کرد و رسید به جایی که باید رسید و موجب وحدت و انسجام ملی و وحدت جبهه انقلاب شود.

عزیزی به بیان مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: با آمدن به پای صندوق‌های رأی‌ خدمات رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی را تکریم کنید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از