حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
دبیر ستاد انتخابات استان سمنان:

مشارکت نسبت به دور اول انتخابات پرشورتر است

مشارکت نسبت به دور اول انتخابات پرشورتر است

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: با وجود گرمای هوا میزان مشارکت نسبت به‌دور اول بسیار چشمگیرتر است و موج دوم نیز با خنک‌شدن هوا آغاز شده است.

حسین شجاعی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در خصوص روند برگزاری دومین دوره چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: خوشبختانه تاکنون از لحاظ شرایط زیرساختی و آمادگی و تجهیزات نیروها استان سمنان جزو استان‌های برتر کشور بوده و مشکلی دراین‌ خصوص وجود ندارد.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان در ادامه افزود: با وجود گرمای هوا میزان مشارکت نسبت به‌دور اول  بسیار چشمگیرتر است و موج دوم نیز با خنک‌شدن هوا آغاز شده است.

وی با اشاره به 691 شعبه ثابت و سیار اخذ رای در سطح استان سمنان بیان کرد: از این تعداد شعبه 168 مورد آن سیار است که در تمام مکان‌های پرتردد و بوستان‌ها و پارک‌ها و بیمارستان‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی در اختیار افراد متقاضی قرار می‌گیرد و کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

بنا به گفته شجاعی؛ در حال حاضر انتخابات تا ساعت 20 تمدید شده و امکان تمدید مجدد با توجه به استقبال گسترده مردم وجود دارد و از طریق مبادی رسمی اطلاع‌رسانی صورت می گیرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از