حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدای استان سمنان؛

مقابل منافقین چون کوه اسـتوار باشـید

مقابل منافقین چون کوه اسـتوار باشـید

شهید «محمد غیاث‌الدین» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: «ای ملت حزب‌الله! ضد انقلاب در کمین است و مـی‌خواهـد کـه حزب‌الله را بکوبد و از شما می‌خواهم که در مقابل این منافقین چون کوه اسـتوار باشـید.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ شهید محمد غیاث‌الدين دهم اسفند ۱۳۴۷ در شهر بسطام از توابع شهرستان شاهرود به دنیا آمد. پدرش محمدباقر، كشاورزی می‌كرد و مادرش ام‌البنین نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. نقاش ساختمان بود. از طرف بسیج به جبهه رفت. بیست و دوم بهمن ۱۳۶۴ در اروندرود بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید:

خون جوانان درخت اسلام را آبیاری می‌کند

راهی را آغاز می‌کنم که وظیفه شرعی هر انسان آزاده است. الان اسـلام احتیـاج بـه خون دارد و خون جوانان است که می‌تواند درخت اسلام را آبیاری کند.

 

وصیت من این است که به تمام اقوام و خویشان سلام برسـانید و بگوییـد کـه محمـد فقط برای خدای متعال به جهاد رفت و شربت شهادت نوشیده اسـت. سـلامم را بـه تمـام برادران و خواهرانم می‌رسانم و از شما می‌خواهم که «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر شوروی» یادتان نرود و از شما می‌خواهم که اسلحه‌ام را زمـین نگذاریـد و راهـم را ادامـه دهیـد کـه اطمینان دارم ادامه خواهید داد.

 

ای ملت حزب‌الله، مقابل منافقین چون کوه اسـتوار باشـید

ای پدر و مادر عزیز و بهتر از جانم! تربیت خود را مدیون شـما هسـتم و از شـما می‌خواهم که وقتی جنازه من را آوردند گریه نکنید زیرا من به هدفم رسیدم و گریه کـردن شما هیچ فایده‌ای ندارد، چرا که می‌دانید ضد انقلاب در کمین است و مـی‌خواهـد کـه حزب‌الله را بکوبد و از شما می‌خواهم که در مقابل این منافقین چون کوه اسـتوار باشـید و مشتی به دهن اینها بزنید که از جای‌شان بلند نشوند.

 

از شـما امـت حـزب‌الله شهرم می‌خواهم که اینقدر به فکر پول و مادیات نباشید و کمی به خود آیید و ببینید در چه وضـعی قرار گرفته‌اید، به این جبهه بیایید و ببینید که چه خبر است.

 

منبع: شبکه اطلاع‌رسانی نوید شاهد 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از