حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان:

شکوه حضور مردم دشمن را متحیر خواهد ساخت

شکوه حضور مردم دشمن را متحیر خواهد ساخت

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با بیان اینکه شکوه حضور مردم دشمن را متحیر خواهد ساخت، گفت: ملت ایران در تمام عرصه‌ها میدان را برای دشمنان خالی نخواهد گذاشت.

جعفر مرادی حقیقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن تبریک ۴۵ سالگی جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن‌ماه به تمام آحاد مردم گفت: کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان همگام با آحاد مردم در این روز فرخنده حضوری پرافتخار داشتند تا به دنیا اثبات کند ملت ایران در تمام عرصه‌ها میدان را برای دشمنان خالی نخواهد گذاشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تصریح کرد: امروز همکاران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در سطح استان هم دوش ملت غیور ایران جهت تجدید پیمان با شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای امنیت و مدافع حرم و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در میدان حاضر شدند.

وی در ادامه افزود: جهت پیشبرد برنامه‌های در دست اجرا امروز در تمام شهرستان‌های سطح استان غرفه‌هایی جهت توزیع نهال مستقر بود تا مردم شهیدپرور استان در ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی ایران نهالی بر زمین بنشانند.

مرادی حقیقی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر مبنی بر کاشت سه نهال برای هر ایرانی خاطرنشان کرد: طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در دستور کار منابع طبیعی قرار دارد که با مشارکت مردم خوب استان با کاشت این نهال‌ها به توسعه فضای سبز و پوشش گیاهی که موجب تأمین منابع آبی خواهد شد، پرداخته‌ایم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان خاطرنشان کرد: تمام ارکان و ارگان‌های نظام جهت پیشبرد اهداف نظام، رضایت مردم و رفع مشکلات موجود به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمتگزاری هستند و در این راستا  باهمت کارکنان منابع طبیعی در سطح استان ۶۳ پروژه مهم  در روزهای ایام‌الله دهه فجر و ماه رجب تقدیم مردم استان شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از