حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
رئیس هیئت تکواندو استان سمنان:

سال 1402، سال طلایی تکواندوکاران سمنانی بود

سال 1402، سال طلایی تکواندوکاران سمنانی بود

رئیس هیئت تکواندو استان سمنان گفت: سال گذشته تکواندوکاران استان سمنان توانستند در مسابقات مختلف 55 مدال کسب کنند.

سعید نوروزی عجم  در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» گفت: سال ۱۴۰۲ را می‌توان سال طلایی تکواندوی استان سمنان نامید چرا که با کسب مدال‌های متعدد طی سال گذشته توانسته‌ایم تاریخ تکواندوی استان سمنان را برای اولین تغییر دهیم.

رئیس هیئت تکواندو استان سمنان در ادامه افزود: حضور ورزشکاران استان در لیگ‌ها چندبرابر شد و لیک نونهالان دختر و پسر در منطقه موفق به کسب مقام اول شدند و همچنین نونهالان پسر موفق به کسب مقام سوم در کشور شده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد: تکواندوکاران استان در رشته هامادانگ توانستند با کسب دو سکو و ۱۲ مدال موجب افتخار برای استان شوند و در مسابقات منطقه‌ای دختران ورزشکار بااقتدار موفق به کسب سکوی اول شدند.

نوروزی عجم در ادامه ابراز کرد: تکواندوکاران استان با کسب بیش از ۵۵ مدال افتخارآمیز جهانی، بین‌المللی، کشوری و منطقه‌ای موجب پیشرفت چشمگیری در ورزش تکواندو در سطح استان و کشور شده‌اند.

این مقام مسئول در رابطه‌ با زمان برگزاری مسابقات سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: مسابقات تکواندوی سال ۱۴۰۳ در تابستان برگزار خواهد شد و شروع تمرینات از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده و با پایان ماه مبارک رمضان اردوی تمرینی مسابقات تکواندوی دختران و پسران ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت تکواندو استان سمنان در رابطه ‌با نحوه برگزاری اردوهای تمرینی ورزشکاران تصریح کرد: برگزاری اردوهای تمرینی در بازه زمانی دو هفته یکبار به‌صورت ۲۴ ساعته خواهد بود تا با شروع مسابقات ورزشکاران با آمادگی کامل جهت کسب مدال در مسابقات حضور یابند.

وی در رابطه‌ با امید به کسب مقام توسط نوجوانان طی سال جاری ابراز داشت: سال گذشته مدال‌های افتخارآفرینی توسط نونهالان کسب شد و امید داریم در مسابقات پیش رو نوجوانان هم با آمادگی کامل و با حضور در مسابقات مدال‌های افتخارآفرین را برای استان کسب کنند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از