حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
امام‌جمعه موقت سمنان:

نابودی رژیم صهیونیستی دعای امروز ما باشد

نابودی رژیم صهیونیستی دعای امروز ما باشد

امام‌جمعه موقت سمنان گفت: در این عید فطر دعا می‌کنیم در روزهای پیش‌رو شاهد نابودی صهیونیست‌ها و پیروزی ملت مسلمان فلسطین باشیم .

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر بر شب زنده داران امت اسلام، ملت غیور ایران به‌ویژه مردم استان سمنان گفت: امیدوارم تمام اعمال روزه‌داران و شب زنده داران ماه مبارک رمضان مورد قبول درگاه حق قرار گیرد و این عید را خداوند منان برای همه مؤمنان و مؤمنین سرشار از شادی، سلامتی و سربلندی قرار دهد.

امام‌جمعه موقت سمنان افزود: در این عید فطر دعا می‌کنیم در روزهای پیش‌رو شاهد نابودی صهیونیست‌ها و پیروزی ملت مسلمان فلسطین و نجات مردم مظلوم غزه از دست جنایات رژیم غاصب باشیم و با شکست و نابودی رژیم کودک کش شادی برای ملت مسلمان مضاعف شود.

وی در ادامه افزود: امیدوار هستیم به لطف خداوند متعال همه مؤمنین، مومنات و همه افرادی که توفیق روزه‌داری داشته‌اند، با عنایت خداوند بتوانند سالیان سال روزه‌دار درگاه احدیت بوده و افرادی که به‌خاطر بیماری نتوانسته‌اند روزه‌دار باشند بتوانند در سلامت کامل قضای روزه ایام ماه مبارک رمضان را به جا آورند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد اظهار کرد: شب و روز عید فطر از اعیاد موردتوجه بوده و در روایات خاتم‌الانبیا محمد بن عبدالله شب عید فطر به‌عنوان شب جواهر و جایزه‌دادن بیان شده است و افرادی که در این ماه مطیع امر خداوند بوده‌اند اجر و پاداش خود را بدون حساب و کتاب از خداوند دریافت می‌کنند.

امام‌جمعه موقت سمنان در مورد عظمت صبح روز عید فطر اظهار کرد: خداوند در صبح روز عید فطر فرشتگان را به همه شهرها فرستاده تا مردم را به نماز عید فطر دعوت کنند و این نشان‌دهنده اهمیت نماز عید فطر می‌توان بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه مؤمنین و مومنات که توفیق دارند در نماز روز عید فطر حاضر خواهند شد و خداوند همه فرشتگان را به نماز عید فطر دعوت خواهد کرد وقتی مردم وارد مصلا شده و برای اقامه نماز عید فطر می‌ایستند خداوند رو به فرشتگان می‌فرماید پاداش کارگر چیست؟ چرا که این مردم اعمالشان را به‌درستی انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد در ادامه روایت تصریح کرد: فرشتگان خطاب به خداوند متعال بیان می‌کنند که خداوند بهتر می‌داند و خدای متعال می‌فرمایید دعای این نمازگزاران را مستجاب خواهم کرد، عیوبشان رو پوشانده و آبرویشان را حفظ خواهم کرد.

امام‌جمعه موقت سمنان اظهار کرد: نماز عید فطر و زکات عید فطر بعد از روزه ماه مبارک رمضان می‌بایست موردتوجه روزه‌داران قرار گیرد و مؤمنین و مومنات در این زمینه کوتاهی نکرده و عنایت خاص داشته باشند.

وی افزود: ماه مبارک رمضان به‌عنوان ماه عبادت اعمال بسیاری برای رضایت خداوند منان انجام‌گرفته است و همین اعمال موجب محبوس شدن شیطان شده است امروز برکات سفره عید فطر جمع خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد تصریح کرد: با اتمام ماه مبارک رمضان عبادت و تقرب به درگاه خداوند تمام نمی‌شود بلکه می‌بایست جهت حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان کوشا بوده و در ماه شوال و ماه‌های بعد همچنان تقرب الهی را دریافت کنیم و به تقوای الهی دست یابیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از