حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
فرماندار سمنان:

حضور پرشور مردم کار دشمنان را سخت‌تر کرد

حضور پرشور مردم کار دشمنان را سخت‌تر کرد

فرماندار سمنان گفت: ملت ایران به‌عنوان مردمی متدین و مستقل از دخالت بیگانگان با حضور در صحنه عرصه را بر دشمنان سخت‌تر کرده‌اند.

محمد بهرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور مردم شهیدپرور استان سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال گفت: دشمنان در هر طرح، برنامه و جریانی با خیالات واهی تصور می‌کنند در زمینه کم‌رنگ کردن حضور مردم به نتیجه خواهند رسید؛ اما می‌بینیم که ملت ایران به‌عنوان مردمی متدین و مستقل از دخالت بیگانگان با حضور در صحنه عرصه را بر دشمنان سخت‌تر کرده‌اند.

فرماندار سمنان تصریح کرد: ملت ایران در تمام مشکلات و فراز و نشیب‌ها با حفظ اقتدار خود در جهان حماسه آفریدند و بار دیگر همدلی و اتحاد خود را به رخ جهانیان به‌ویژه دشمنان ۴۵ساله کشور کشیدند و امید است که این حرکت عظیم را در پای صندوق‌های رأی نیز به منصه ظهور برسانند.

وی در ادامه افزود: دشمنان باید بدانند و می‌دانند که با ایجاد شبهه و هزینه‌کردن بودجه‌های کلان نمی‌توانند عزتمندی و سربلندی ملت ایران را دست خوش توطئه‌های فریبنده و ننگین خود کنند.

بهرامی خاطرنشان کرد: مسئولین باید قدر صبر و استقامت ملت ایران را بدانند و با تلاش بی‌وقفه جهت رفع مشکلات، جلب رضایت مردم و ناامید کردن دشمنان نسبت به پیشرفت ایران مقتدر تلاش کنند.

فرماندار سمنان اظهار کرد: ملت ایران همیشه بابصیرت و نگاهی جهانی متوجه برنامه‌های خصمانه دشمنان شده‌اند و با حمایت از مسلمان سراسر جهان به‌ویژه مردم مظلوم غزه اجازه دست‌درازی به کشورهای استعمارگر و چپاولگر را نخواهند داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از