حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان:

نوجوانان فلسطینی از شهید فهمیده درس‌گرفتند

نوجوانان فلسطینی از شهید فهمیده درس‌گرفتند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: دانش‌آموزان بدانند که دشمنان جز انتشار اخبار کذب و تفرقه‌افکنی برای ملت ایران هیچ عمل خیرخواهانه‌ای نخواهد داشت و مواظب باشند طعمه توطئه‌های دشمنان نشوند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محسن حسینی‌دیباجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت گفت: سه واقعه بزرگ تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان‌ماه سال ۱۳۴۳، شهادت ۵۶ دانش‌آموز در ۱۳ آبان‌ماه ۱۳۵۷، تسخیر لانه جاسوسی و روز مبارزه با استکبار جهانی در ۱۳ آبان‌ماه سال ۱۳۵۸ اتفاق افتاده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: در تاریخ روز ۱۳ آبان‌ماه به نام روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی نام‌گذاری شده است به همین مناسبت دانش‌آموزان بر علیه استکبار جهانی حضور خود را با شعار و راهپیمایی نمایان می‌سازند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی‌دیباجی در ادامه افزود: دانش‌آموزان نسل سوم و چهارم انقلاب باید آشنا شوند و در جریان ظلم‌های کشور آمریکا نسبت به ملت ایران قرار گیرند و دانش‌آموزان باید بدانند ظلم‌های کشور آمریکا نسبت به ملت ایران غیرقابل‌شمارش قرار است.

وی ضمن اشاره به جنایات آمریکا نسبت به کشورهای غرب آسیا، خاورمیانه و ملت‌های مسلمان جهان افزود: در این روز سرنوشت‌ساز اقشار مختلف از زن، مرد، پیر و جوان در ایفای نقش تاریخی خود در عمل به تکلیف خود تأکید داشتند و دانش‌آموزان با شور و اشتیاق در روز ۱۳ آبان‌ماه شرکت کردند تا اعتراض خود را به گوش همگان برسانند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم (عج) استان خاطرنشان کرد: نحوه شهادت حسین فهمیده برای مردم غزه الگو محسوب می‌شود. نوجوانان فلسطینی از شهید فهمیده درس‌گرفتند و با مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار خون‌خوار ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی دیباجی ضمن اشاره به جنایات آمریکا افزود: روز ۱۳ آبان‌ماه روز شناختن استکبار آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و... برای دانش‌آموزان محسوب می‌شود و دانش‌آموزان باید بدانند آمریکا هیچ‌گونه خیرخواهی برای ملت ایران و مسلمانان جهان نخواهند داشت.

وی اذعان داشت: دانش‌آموزان با بصیرت بدانند که دشمنان ما جز انتشار اخبار کذب، شایعه فرافکنی و تفرقه‌افکنی برای ملت ایران هیچ عمل خیرخواهانه‌ای نخواهد داشت و مواظب باشند طعمه توطئه‌های دشمنان نشوند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم (عج) استان خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید پیام اصلی و دلسوزی واقعی را از رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) کسب کنند و پشتیبان ولایت‌فقیه باشید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی دیباجی برای روشن‌بینی دانش‌آموزان در ادامه افزود: در هر شرایطی که برخی دولت مردان کشور توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را جدی نگرفتند کشور صدمه دید و در مشکلات اقتصادی اگر برخی دولت مردان پیرو رهنمودهای رهبری اقدام می‌کردند در مسائل اقتصادی و معیشتی مردم دچار مشکل نمی‌شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مسائل نظامی و امنیتی کشور مسئولین پیرو ولایت‌فقیه عمل کردند و با داشتن قدرت در این زمینه دشمن جرئت هیچ‌گونه اقدامی را در این زمینه نخواهد داشت و ایران جزو امن‌ترین کشورها در دنیا محسوب می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه قائم (عج) استان در پایان از دانش‌آموزان خواست با گرفتن درس از ولایت و داشتن استقامت شهید فهمیده به تحصیل خود ادامه دهند تا آینده خوبی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند و در آینده‌ای که متعلق به آنها است مدیران موفقی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از