حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/13 شمسی | 2024/10/04 میلادی
نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است
امام جمعه مهدیشهر:

نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است

امام جمعه مهدیشهر گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت و پاسدار جان و ناموس مردم در سطح جامعه است

 به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ هفته فراجا امسال با شعار «پلیس هوشمند، مردم قانون‌مدار» از ۱۲ مهر با گلباران و عطرافشانی مزار شهدای مهدی‌شهر آغاز شد.

 این مراسم با حضور امام جمعه مهدی‌شهر، فرمانده انتظامی استان سمنان، رئیس دادگستری شهرستان مهدی‌شهر، فرمانده سپاه ناحیه مهدی‌شهر، فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر و برخی از فرماندهان نظامی و انتظامی و پرسنل فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

این مراسم در راستای پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت، تجدید عهد و میثاق با شهدا و امامین انقلاب انجام گرفت.

 نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بارانی به اهمیت نقش نیروهای انتظامی در حفظ امنیت و آرامش جامعه اشاره کرد و گفت: پلیس مهم‌ترین نهاد حافظ امنیت پایدار در جامعه است که مردم باید قدردان تلاش‌های آن‌ها باشند.

 امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به اینکه پلیس با شجاعت و ایثار به مردم خدمت می‌کند، بیان کرد: با حضور ایثارگرانه خود در پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب نقش اساسی ایفا می‌کند.

تعامل با پلیس تضمین‌کننده امنیت است

 سردار جلیل موقوفه‌ای نیز با بیان اینکه امنیت پایدار نیازمند همکاری و همدلی مردم و نیروهای انتظامی است، گفت: باید همکاری بین مردم و پلیس تقویت این شود تا امنیت و آسایش در جامعه برقرار بماند.

 فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه تعامل با پلیس تضمین‌کننده امنیت است، اظهار کرد: همکاری شهروندان در پیشگیری از جرم باعث می‌شود با کمترین هزینه موفقیت‌های چشمگیری را شاهد باشیم.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از