حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
هاکی‌باز مهدیشهری در گفتگو با مرآت:

هاکی مهدیشهر رو به سقوط است

هاکی مهدیشهر رو به سقوط است

هاکی‌باز مهدیشهری گفت: متأسفانه در حال حاضر با تغییر رئیس هیئت هاکی استان سمنان، ورزش هاکی در شهرستان مهدیشهر در آستانه نابودی قرار گرفته است.

محمدرضا سعیدیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ از سقوط ورزش هاکی شهرستان مهدیشهر خبر داد و گفت: مردم شهرستان مهدیشهر با ورزش هاکی شناخته می‌شوند؛ اما متأسفانه در چند سال اخیر با بی‌تدبیری مسئولان این ورزش در حال نابود شدن است.

این عضو تیم هاکی شهرستان مهدیشهر در ادامه افزود: با تغییر رئیس هیئت هاکی استان سمنان و انتخاب یک فرد غیربومی متأسفانه شرایط در هاکی مهدیشهر به‌شدت تغییر کرد و «میرابی» فرد گرمساری با انتخابات مهندسی شده جایگزین شد و اصلاً یک‌بار هم به‌عنوان رئیس هیئت وی را ملاقات نکردیم.

بنا به گفته سعیدیه، هاکی مهدیشهر بعد از 18 سال سکوداری و حضور در لیگ برتر الان به دست یک سقوط کرده و از 220 بیمه شده و ورزشکار هاکی در حال حاضر فقط 20 ورزشکار باقی مانده است.

این هاکی‌باز مهدیشهری با گلایه از وضع موجود بیان کرد: در یک زمانی از هر رده چند بازیکن ملی‌پوش داشتیم، اما در حال حاضر کل ملی‌پوشان هاکی مهدی‌شهر دو نفر هستند و هیچ استعداد جدیدی شناسایی و به این رشته اضافه نشده است.

سعیدیه همچنین به نبود شفافیت مالی در ورزش هاکی استان سمنان اشاره کرد و افزود: هاکی یکی از مدال‌آورترین ورزش‌های استان سمنان است که ریشه آن در شهرستان مهدی‌شهر است؛ اما متأسفانه در حال حاضر رئیس هیئت شهرستان نداشته و همچنین اصلاً مشخص نیست منابع مالی این رشته چطور و کجا هزینه می‌شود.

وی توضیح داد: روزی در این رشته با مربیان سرشناس و باتجربه ورزشکاران مشغول به تمرین بودند؛ اما در حال حاضر برخوردهای سرد رئیس هیئت و مسئولان ورزش و جوانان استان سمنان موجب شده هیچ مربی باتجربه‌ای علاقه به همکاری با هاکی مهدیشهر را نداشته باشد.

این هاکی‌باز مهدیشهری تصریح کرد: در شرایط فعلی چند بازیکن باقی‌مانده هم هیچ انگیزه‌ای برای ادامه کار نداشته و از این حجم بی‌تدبیری و ظلمی که به هاکی شهرستان مهدیشهر شده به ستوه آمده و ادامه کار برای همین معدود بازکنان باقی‌مانده هم با سختی همراه است.

سعیدیه در نهایت بیان کرد که متأسفانه ورزش هاکی شهرستان مهدیشهر بازیچه دست‌های پشت پرده و سیاسی‌کاری عده‌ای شده و مسئولان ورزشی و شورای شهر و نماینده مردم شهرستان هم هیچ عکس‌العملی نسبت به این حجم از مشکلات نشان نمی‌دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از