حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
خطیب جمعه سمنان:

فردای انتخابات، روز انسجام و همدلی باشد

فردای انتخابات، روز انسجام و همدلی باشد

امام جمعه سمنان گفت: از فردای انتخابات می‌بایست همه در کنار یکدیگر برای آبادانی و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سمنان با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات گفت:  امروز تمام دنیا به نتایج انتخابات ایران چشم دوخته است  و قطعاً حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات مشت محکی بر دهان مستکبران و یاوه‌گویان خواهد بود.

امام جمعه سمنان افزود: همه مردم ایران فارغ از سلایق سیاسی و تفکرات خود می‌بایست با حضور چشمگیر در پای صندوق‌های رأی پرچم اقتدار ایران اسلامی را در جهان برافراشته سازند.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله در خصوص نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی فقط مسیر و آینده ملت ایران نیست بلکه مسیر همه ملت های منطقه و دژ مستحکم مقابل ظالمان است.

مطیعی تصریح کرد: امروز باید با حضور در انتخابات اقتدار خودمان را به رخ جهانیان بکشیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه هیچ دلیلی که نخواهیم در انتخابات شرکت کنیم وجود ندارد، بیان کرد: افرادی که توانایی شرکت در انتخابات را ندارند با تماس و حضور صندوق سیار به رأی دادن آن‌ها کمک کنیم.

مطیعی با بیان اینکه هر رأی‌ مانند موشکی است که به قلب دشمن شلیک می‌شود، گفت: هر رأی مانند آجری است که با آن ایران قوی و مستحکم را بنا می‌کنیم.

 وی با اشاره به اینکه در ۹۵ کشور ۳۰۰ شعبه اخذ رأی وجود دارد، اظهار کرد: کشورهای عربستان و کانادا در این انتخابات ایران را همراهی نکرده و ایرانی‌های مقیم آنجا نتوانستند رأی دهند.

مطیعی افزود: عربستان دموکراسی و مردم‌سالاری دینی ندارد و ترس از این دارند که مردم کشورشان الگوگیری کنند ولی کانادا ادعای دموکراسی دارد اما همکاری لازم را نداشت.

خطیب جمعه سمنان در نهایت با اشاره به 12 تیرماه روز تحکیم بنیان خانواده افزود: خانواده در کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه خاص و ارزشمندی دارد و متاسفانه تمام هجمه غرب ضربه زدن به نظام و کانون خانواده است، فلذا باید با همیت و تلاش در این مسیر برای حفظ بنیان خانواده گام برداریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از