حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/08 شمسی | 2024/06/28 میلادی
رئیس‌کل دادگستری استان سمنان:

مشکلی در روند انتخابات گزارش نشده است

مشکلی در روند انتخابات گزارش نشده است

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان با اشاره به شور تبلیغاتی ایجاد شده در کشور و استان گفت: تاکنون هیچ گزارش تخلف انتخاباتی در این استان گزارش نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدصادق اکبری هم‌زمان با هفته قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه از آغاز فرایند تبلیغات انتخاباتی تاکنون در هیچ‌کدام از شهرستان‌های این استان تخلف انتخاباتی گزارش نشده است.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان از مسئولان ستادها و هواداران هر ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خواست از ارتکاب به تخلف انتخاباتی پرهیز کرده و قوانین انتخاباتی را رعایت کنند.

 وی اضافه کرد: انتظار می‌رود که همه افرادی که در برگزاری انتخابات پیش رو نقش دارند، از نامزدها و روسای ستادها گرفته تا مسئولان اجرایی و هواداران، همه‌وهمه به قوانین احترام بگذارند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان با بیان اینکه امنیت انتخابات برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: هرگونه جرم در این بخش، نابخشودنی بوده و دستگاه قضایی استان به‌سرعت ورود کرده و با متخلفان برابر قوانین برخورد می‌کند.

اکبری از انجام اقدامات پیشگیرانه باهدف جلوگیری از تخلفات انتخاباتی در استان خبر داد و اظهار کرد: دستگاه قضایی و مسئولان نظارتی، فضای انتخاباتی را رصد و آن را زیر نظر دارند. به‌محض وقوع هر گونه جرم به‌سرعت ورود کرده و با تخلفات احتمالی برخورد می‌کنند،

رئیس‌کل دادگستری استان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور حداکثری در انتخابات گفت: انتظار می‌رود که آحاد مردم به‌عنوان وظیفه شرعی، میهنی و اعتقادی در انتخابات پیشرو در هشت تیرماه حضور بیابند.

وی ضمن تأکید بر اهمیت انتخابات پیشرو تأکید کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات مایه امیدواری دوستداران انقلاب اسلامی و مأیوس شدن دشمنان و بدخواهان نظام مقدس اسلامی خواهد شد.

 این مقام ارشد قضایی با بیان اینکه همه باید به رأی مردم احترام بگذاریم، خاطرنشان کرد: امیدواریم که نتیجه انتخابات هر چه باشد مایه مرضی رضای الهی و موفقیت و سربلندی کشور و نظام شود.

 منبع: ایسنا

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از