حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
رئیس صندوق توسعه ملی:

راه شهید رئیسی را ادامه می‌دهم

راه شهید رئیسی را ادامه می‌دهم

رئیس صندوق توسعه ملی گفت: اگر بخواهیم راه شهید رئیسی  را به پایان برسانیم باید همه وارد صحنه شویم و ایرانی قدرتمند و مردمی ثروتمند و در رفاه بسازیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ مهدی غضنفری از ورود به صحنه انتخابات دوره چهاردهم ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت: با توجه به پیشنهاد برخی از فعالان سیاسی، دوستان و همکاران سابق من در حال بررسی شرایط و رصد وضعیت هستم.

وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به علت این تصمیم و اعلام نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تغییرات اساسی در شیوه‌ها و روش‌های حکمرانی به‌منظور رونق اقتصادی، بهبود رفاه عمومی، ارتقای عزت ملی و پیروزی در رقابت‌های اقتصادی منطقه‌ای و ملی از مهم‌ترین علت‌های حضورم به‌عنوان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری است.

 غضنفری تأکید کرد: با احترام به همه سلیقه‌ها و گرایش‌های سیاسی به‌عنوان نامزد مستقل در انتخابات شرکت می‌کنم و معتقدم اگر کسی بخواهد در این حوزه وارد شود بی شک باید با استفاده از روش‌های و شیوه‌های نوین حکمرانی و بهره‌گیری از  ایده‌های مقبول و کارشناسی شده و نظرات متخصصان داخلی و خارجی به‌منظور سامان‌دهی کارها و حل مشکلات و تراز رساندن ناترازی‌ها فعالیت کند.

رئیس صندوق توسعه ملی با بیان اینکه برای تصمیم‌گیری قطعی و ثبت‌نام در انتخابات طی روزهای پیشرو نیازمند بررسی همه‌جانبه و رصد شرایط هستم، اظهار داشت: من هم مانند همه مردم ایران در سوگ شهادت رئیس‌جمهور عزیز و محبوب آیت‌الله رئیسی هستم؛ اگر بخواهیم راه شهید رئیسی  را به پایان برسانیم باید همه وارد صحنه شویم و ایرانی قدرتمند و مردمی ثروتمند و در رفاه بسازیم.

غضنفری با تأکید بر با ایده حکمرانی متعالی و نگاه توسعه‌ای و تجربه می‌توانیم شرایط بهتری برای اقتصاد کشور رقم بزنیم تصریح کرد: با شعار «دولت خردمند، مردم ثروتمند و ایران قدرتمند» وارد رقابت‌های انتخاباتی خواهم شد.

این مقام مسئول افزود: باید از تکرار مکررات که مشکلات را بیشتر می‌کند اجتناب کرد و با یک نظریه و مدل وارد این مسیر شویم تا آن مدل ما را برای حل مسائل و مشکلات کمک کند. من به‌عنوان کسی که تئوری حکمرانی متعالی را برای اولین‌بار مطرح کردم فکر می‌کنم باید اصلاحات را در تئوری‌ها انجام دهیم و بدون این کار و تفاوت قائل‌شدن بین موضوعات ممکن است در مسیر سعی و خطا و مسیر‌های متعدد بیفتیم؛ ممکن است به‌جای حل مشکلات، چاله‌ها را بیشتر کنیم.

منبع: راه دانا

انتهای خبر/

.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از