حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
وعده صادق ۲ آمریکا را حیرت زده کرد
امام جمعه آرادان:

وعده صادق ۲ آمریکا را حیرت زده کرد

امام جمعه آرادان گفت: حمله موشکی ایران در برابر پاسخ جدی به جنایات رژیم صهیونیستی بود که باعث حیرت آمریکا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آرادان با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران گفت: امروز ولی امر مسلمین جهان بار دیگر پرچم هدایت را با دست جانبازی خود برافراشته کردند که این حضور برای امت اسلامی و برای بشریت مظلوم حامل پیام‌های بزرگی خواهد بود. 

امام جمعه آرادان در ادامه تصریح کرد: آخرین اقامه نماز جمعه توسط حضرت آقا بعد از شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در اواخر دی ماه سال ۹۸ برگزار شده بود و و مدت طولانی از آن می‌گذرد، اما امروز خبرها و انرژی‌های خوبی به همراه روحیه مضاعف برای مردم ایجاد خواهد شد.

شریفی‌نیا ضمن اشاره به تهدیداتی که در مورد مراکز هسته‌ای و نیروگاه‌ها و مناطق حساس در ایران  افزود: می‌خواستند روحیه مردم را تضعیف و با تبلیغات دل آن‌ها را خالی کنند. 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با این حرکت و حضور در پشت تریبون نماز وحدت‌آفرین جمعه تودهنی محکمی به آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی زدند، تأکید کرد: این حضور نشان‌دهنده آمادگی هرگونه فداکاری در راه دین و قرآن و اهل بیت برای حفظ کیان اسلامی و سرزمین‌های اسلامی است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ باعث حیرت آمریکا شد، گفت: آمریکا و اسرائیل فکر نمی‌کردند که  گنبد آهنین نتواند جلوی موشک‌های ایران را بگیرد به همین علت حیرت‌زده شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از