حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/27 شمسی | 2024/05/16 میلادی
امام‌جمعه دامغان:

تنبیه رژیم متجاوز دنیا را شگفت‌زده کرد

تنبیه رژیم متجاوز دنیا را شگفت‌زده کرد

امام‌جمعه دامغان گفت: خوشبختانه وعده صادق محقق شد و بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته، رسانه‌های جهان از این اتفاق دچار شگفتی شده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن ابراز خرسندی در حمله مقتدرانه ایران به تجاوز و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: خدا را شاکر هستیم وعده صادق مبنی بر انتقام و تنبیه رژیم صهیونیسمی باهمت دلاورمردان سپاه و نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران محقق شد و دنیا با شگفتی نظاره‌گرِ این عملیات است.

امام‌جمعه دامغان اظهار کرد: از ابتدای انقلاب مسئلهٔ رژیم صهیونیسمی وهدف از  دشمنی آنان با اُمت اسلام، استقرار این رژیم در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه برای سلطه بر منابع و مخازن کشورهای اسلامی بوده است.

وی ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم (مدظله‌العالی) در ادامه افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران به‌صورت شفاف موضع خود را در مقابل این رژیم جعلی اعلام کرده است و حضرت امام خامنه ای فرمودند: اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود چرا که ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی در تمام جهان آزاردهنده و غیرقابل‌پذیرش شده است به‌نحوی‌که دستانش با هم پیمانی کشورهای ظلم‌ستیز بر خون ملت‌های مظلوم آغشته بوده و هست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان اظهار کرد: این رژیم جنایت‌کار صهیونیستی از هیچ جنایتی مبنی بر قتل سیاسی، مورد هجمه قراردادن مردم فلسطین و به‌آتش‌کشیدن سرپناه مردم مظلوم غزه دریغ نکرده و در حال حاضر بیشتر سرزمین فلسطین در اختیار رژیم جعلی صهیونیستی قرار دارد.

امام‌جمعه دامغان تصریح کرد: طبیعتاً جمهوری اسلامی ایران همواره از محور مقاومت و مردم فلسطین حمایت خواهد کرد؛ اما در حال حاضر پاسخ کشور ایران در راستای گستاخی و جسارت رژیم جعلی به سفارتِ جمهوری اسلامی ایران بوده است چرا که این رژیم جنایت‌کار با این اقدام به خاک ایران تجاوز کرده است، بنابراین می‌بایست با پاسخی دندان‌شکن مواجه شود.

وی ضمن قدردانی از بصیرت ملت ایران در ارزیابی اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد: آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای انتقام لحظه‌ای است و کشور می‌توانست انتقام خود را در همان زمان اجرایی کند؛ اما با صبر راهبُردی علاوه بر ایجاد رعب و وحشت برای رژیم جنایت‌کار موجب جلب‌توجه جهانیان مبنی بر اقتدار ایران برای تنبیه کشور متجاوز شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان ابراز داشت: الحمدلله شب گذشته این وعده صادق محقق شد و اکنون در ارزیابی‌ها رسانه‌های جهان دچار شگفتی در اقتدار و توانایی ایران شده است، البته لازم به ذکر است که اقدامات ایران تنها جهت تنبیه این رژیم متجاوز بوده است.

امام‌جمعه دامغان ضمن بیان پیام‌های متعدد پاسخ کوبنده ایران خاطرنشان کرد: حمله ایران موجب ایستادگی بیشتر محور مقاومت خواهد شد تا بدانند که کشور ایران همواره در کنار آنان خواهند ماند و در هر سطحی که نیاز باشد جمهوری اسلامی جبهه مقاومت را حمایت خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این اقدام ایران موجب اثبات اقتدار جامعه جهانی به‌ویژه مستکبرین عالم شد تا بدانند قدرت نظامی ایران در مقابل تجاوزات احتمالی بازدارنده خواهد بود و ایران در پاسخ به این حریم‌شکنی‌ها کوتاهی نخواهد کرد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از