حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/08 شمسی | 2024/06/28 میلادی
3 نماینده ایران امروز به میدان می‌روند؛

پایان کار فتحی در بوکس گزینشی المپیک

پایان کار فتحی در بوکس گزینشی المپیک

بوکسور وزن ۹۲ کیلوگرم ایران از گردونه رقابت‌های گزینشی المپیک پاریس کنار رفت؛ امروز هم در ادامه این مسابقات سه نماینده ایران به میدان می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ مرحله پایانی رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک پاریس از روز جمعه (چهارم خردادماه) با حضور بیش از ۶۰۰ بوکسور در دو بخش زنان و مردان به میزبانی تایلند و در بانکوک آغاز شده است. تیم ملی کشورمان نیز با هفت بوکسور در این رویداد حضور دارد.

دوشنبه و در وزن ۹۲ کیلوگرم، علی فتحی در نخستین دیدار خود برابر جمار تالی از آمریکا قرار گرفت و نتوانست به برتری دست یابد و از دور مسابقات کنار رفت.

پیش از دیدار فتحی و در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی در دومین دیدار خود برابر سباستین از دانمارک صاحب برتری شد. قشلاقی در دور سوم به مصاف حریفی از مغولستان خواهد رفت.

امروز سه‌شنبه ۸ خرداد در رقابت‌های نوبت صبح، علی حبیب‌نژاد در وزن 63/5 کیلوگرم و در دومین مبارزه خود به مصاف اویر ایبارچه از اسپانیا می‌رود. کسری طهماسبی نیز در وزن ۷۱ کیلوگرم در دومین دیدار خود با لوئیس ریچاردسون از بریتانیا مصاف می‌دهد. همچنین در نوبت عصر و در وزن ۵۷ کیلوگرم، دانیال شه بخش در دومین دیدارش با انخ خارکو از مغولستان بالای رینگ خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از