حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
استاندار سمنان:

خیران پیش‌گام آزادی زندانیان هستند

خیران پیش‌گام آزادی زندانیان هستند

استاندار سمنان گفت: این استان با وجود مردم متدین دارای خیران بسیاری است که در زمینه آزادی زندانیان و مدرسه‌سازی همیشه پیش‌گام هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سید محمدرضا هاشمی، صبح امروز در جشن گلریزان ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند در سمنان گفت: مردم ایران دارای روحیه جوانمردی و مهرورزی هستند که از خداوند متعال بابت این نعمت ارزشمند تشکر می‌کنم.

استاندار سمنان تصریح کرد: جشن گلریزان که هرساله اواخر ماه مبارک رمضان توسط ستاد دیه، اداره کل زندان‌ها و با همکاری سایر دستگاه‌ها برگزار می‌شود، اقدام بسیار ارزشمندی است که هرساله سبب آزادی جمعی از زندانیان واجد شرایط می‌شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم با کمک خیران و لطف خداوند متعال در آینده‌ای نزدیک شاهد آن باشیم که هیچ زندانی غیرعمد، به‌خصوص در حوزه مسائل مالی در بند زندان نباشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: استان سمنان با وجود مردم متدین دارای خیران بسیاری است که در زمینه آزادی زندانیان و مدرسه‌سازی همیشه پیش‌گام بوده‌اند.

وی تأکید کرد: با اقدامات انجام‌شده طی چند روز آینده که مصادف با عید سعید فطر است، زندانیان واجد شرایط به یمن این ایام از زندان آزاد می‌شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از