حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
رئیس بازسازی عتبات‌عالیات استان سمنان مطرح کرد:

کاشی حرم نذری ماندگار برای خیران

کاشی حرم نذری ماندگار برای خیران

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان سمنان گفت: عاشقان و دلدادگان سیدالشهدا(ع) با پرداخت 250 هزار تومان نام خود را بر کاشی‌های حرم امام حسین(ع) حک کنند.

 جبار دوستمحمدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به آغاز نصب کاشی درب ورودی حرم امام حسین (ع) گفت: کاشی‌کاری سردرب‌های ورودی صحن حرم امام حسین(ع) سهم مردم استان سمنان از بازسازی عتبات است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات‌عالیات استان سمنان با بیان اینکه عاشقان و دلدادگان سیدالشهدا (ع) می‌توانند در طرح بازسازی حرم مطهر سهیم شوند، اظهار کرد: مردم استان سمنان می‌توانند با نذری ماندگار هزینه ساخت و نصب یک کاشی را پرداخت کنند.

وی همچنین تصریح کرد: خیران و دوستداران اهل‌ بیت (ع) می‌توانند با نذر ۲۵۰ هزار تومانی کاشی را خریداری کرده و با حک نام خود یا درگذشتگانشان در پشت کاشی، نام آنان را در حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع) زنده نگه دارند.

دوستمحمدی در خصوص مشارکت در پویش کاشی حرم، بیان کرد: از آنجایی‌ که ستاد توسعه و بازسازی عتبات‌عالیات استان سمنان تنها مرجع رسمی جمع‌آوری کمک‌های مردمی است پس مردم ولایت‌مدار می‌توانند هر سهم مشارکت ۲۵۰ هزار تومانی را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۳۳۲۸۹۵۴۶۳ پرداخت کرده و سپس نام مشارکت‌کننده را برای ادمین ایتا عتبات‌عالیات استان به نشانی https://eitaa.com/admin_atabat ارسال کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه افراد خیری که در این طرح سهیم شدند و مبالغ را پرداخت کردند، می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را جهت درج در پشت کاشی‌های حرم ارسال کنند، افزود: مراحل مختلف نصب کاشی با نام حک شده واقفان حرم اباعبدالله الحسین (ع) از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از