حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/13 شمسی | 2024/07/03 میلادی
امام جمعه گرمسار:

اجازه تکرار غرب‌گرایی را ندهیم

اجازه تکرار غرب‌گرایی را ندهیم

امام جمعه گرمسار گفت: اگر کسی با نگاه غربی رأی بیاورد، قطعاً جبهه مقاومت در منطقه تضعیف و خسارت‌های دوران روحانی مجدد تکرار می‌شود

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا آرامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات دور اول، گفت: برخی‌ها تابع شرایط و مسائل اقتصادی در انتخابات حضور پیدا نکردند، که در دور دوم می‌بایست این کدورت‌ها کاسته و حضور پررنگ‌تر شود.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه دشمنان در تلاش بودند که بعد از جریان زن، زندگی، آزادی انتخابات را نشانه بگیرند، افزود: دشمنان به دنبال آن بودند که با افزایش تحریم‌ها مردم مشارکت نکنند ولی آنها مثل همیشه در صحنه حاضر شده و حماسه آفریدند.

 وی همچنین تصریح کرد: در کشورهای اروپایی با وجود شعارهایی که از آزادی بیان می شود اما مردم مشارکتشان بسیار پایین است.

آرامی با اهمیت حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات، اظهار کرد: هر فردی که به هر دلیلی در دور اول در انتخابات شرکت نکرده، برای آینده کشور و کمک به‌نظام و انقلاب و ناامید کردن دشمنان در این دوره به‌پای صندوق‌های رأی بیاید و رأی دهد.

وی با اشاره به پندهای حکیمانه رهبری در خصوص انتخابات گفت: کارگزار اصلح کسی است که انقلابی باشد و شعارهای انقلابی دهد.

 این مقام مسئول با بیان اینکه به فردی رأی دهیم که اطرافیانش انقلابی هستند، افزود: به کسی رأی دهید که دشمن از وی می‌ترسد و دوست دارد که رأی نیاورد.

به گفته امام جمعه گرمسار،نامزد اصلح حرفش شعاری نیست و برای آینده کشور برنامه دارد.

آرامی با اشاره به اینکه نامزد اصلح غرب‌گرا نباشد، گفت: اگر به تفکری رأی دهیم که به دنبال برجام، مذاکرات و روابط با غرب باشد؛ اقتصاد و مشکلات کشور را معطل غرب می‌گذارد.

وی تصریح کرد: دولتی که به دنبال مذاکرات و برجام بود، نه تنها هیچ دستاوردی برای کشور نداشت بلکه موجب  خسارت‌های جبران‌ناپذیری نیز شد. 

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در منطقه عظمت و شوکت پیدا کرده است، اظهار کرد: اگر کسی با نگاه غربی رأی بیاورد قطعاً جبهه مقاومت در منطقه تضعیف و نسل‌کشی بیشتر می‌شود.

آرامی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی زمینه‌ساز حکومت حضرت مهدی (عج) است، بیان کرد: باید با رای خود تلاش کنیم  جامعه آماده ظهور امام زمان (عج) شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از