حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
فرمانده انتظامی دامغان خبر داد:

کشف موتورسیکلت و ۴۲۰ جفت کفش در دامغان

کشف موتورسیکلت و ۴۲۰ جفت کفش در دامغان

فرمانده انتظامی دامغان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت و ۴۲۰ جفت کفش قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی دامغان خبر داد و گفت: در این راستا دو اتوبوس توقیف و راننده‌ها به دادگاه معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، سرهنگ غلامحسین عرب ضمن بیان اینکه مأموران گشت پاسگاه انتظامی این شهرستان در طرح ایست و کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه اتوبوس مشکوک شدند، ابراز داشت: دو دستگاه اتوبوس متوقف و از آنها بازرسی به عمل آمد.

 

وی افزود: در بازرسی از این اتوبوس‌ها ضمن کشف ۴۲۰ جفت انواع کفش خارجی قاچاق یک موتورسیکلت هوندا فاقد پلاک و مدارک معتبر گمرکی نیز شناسایی و ضبط شده است.

 

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه محموله از استان‌های جنوبی به مقصد شمال شرق کشور بارگیری شده بود، ابراز داشت: خوشبختانه با هوشیاری مأموران ایست بازرسی این کالاهای قاچاق از رسیدن به مقصد بازماند.

 

عرب ضمن بیان اینکه راننده اتوبوس‌ها به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: پلیس با هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی منجر به اخلال در عرضه تولید داخلی تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری به طور جد برخورد می‌کند.

 

وی با بیان اینکه مجالی برای فرار قاچاقچیان کالا از مبادی دامغان به‌عنوان شهر گذری برای متخلفان نیست، افزود: ارزش تقریبی محمود مکشوفه توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از