حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

کمبودهای آموزشکده کشاورزی امیریه باید مرتفع شود

کمبودهای آموزشکده کشاورزی امیریه باید مرتفع شود

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود مدیریت مرکز استان به‌جای آنکه دانشکده را به سمت تعطیلی بکشاند برای حل مشکلات دانشکده نظیر ناقص ماندن پروژه‌های عمرانی و محدودیت در جذب دانشجو گام بردارد.

علی‌اکبرعلیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، در رابطه با برخی تحرکات پیرامون دانشکده کشاورزی شهر امیریه دامغان، گفت: این دانشکده ظرفیت مناسبی برای توسعه شهر امیریه و مهاجرت معکوس است و برخی بی‌مهری‌های مرکز استان نسبت به دانشکده کشاورزی آن را در آستانه تعطیلی قرار داده است.

 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: این دانشکده مصداق بارز علم و عمل کنار هم است و بیشتر فارغ التحصیلان کشاورزی این دانشکده در شهر خودشان مشغول به فعالیت می‌شوند که این موضوع امتیازی مثبت برای شهر امیریه محسوب می‌شود.

 

وی در رابطه با تنش ایجادشده در این دانشکده و انتقال تجهیزات به مرکز استان، توضیح داد: متأسفانه مدیریت جدید فنی و حرفه‌ای مرکز استان خواستار انتقال برخی تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی این دانشکده با عنوان اموال مازاد به مرکز استان بود که موجب نارضایتی مردم و مسئولین منطقه شد.

 

بنا به گفته علیزاده؛ این تجهیزات از محل کمک‌های خیرین محلی و صرفه‌جویی صورت گرفته در امور مالی و با اندک بودجه تخصیص‌یافته سالیانه تهیه‌شده بود و بخشی از این اموال پس از اتمام پروژه‌های عمرانی در حال ساخت مورداستفاده قرار خواهند گرفت.

 

وی همچنین تصریح کرد: انتظار می‌رود مدیریت مرکز استان به‌جای آنکه دانشکده را به سمت تعطیلی و تضعیف بکشاند برای حل مشکلات دانشکده نظیر ناقص ماندن پروژه‌های عمرانی و محدودیت در جذب دانشجو و عدم اختصاص سهمیه هیئت‌علمی گام بردارد.

 

علیزاده در رابطه با آخرین وضعیت این دانشکده، اذعان کرد: خوشبختانه موضوع فوق با ورود و وساطت استاندار رفع شد، اما جهت بررسی کمبودها و مشکلات قرار است هیئتی بازرسی از این دانشکده را در دستور کار قرار دهند.

 

 پایان پیام/

کمبودهای آموزشکده کشاورزی امیریه باید مرتفع شود

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از