حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
حمایت 8 میلیاردی سمنانی‌ها از جبهه مقاومت
رئیس بسیج سازندگی سپاه استان سمنان خبر داد:

حمایت 8 میلیاردی سمنانی‌ها از جبهه مقاومت

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان گفت: کمک ۸ میلیارد ریالی گروه‌های مردمی و جهادگران استان سمنان به جبهه مقاومت واریز شد.

مهدی کاشفی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت گفت: بالغ بر ۸ میلیارد ریال از سوی گروه‌های جهادی، صندوق‌های قرض‌الحسنه، سازندگی نواحی، شورای جهادی و مجمع جهادی این استان جمع‌آوری شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان در ادامه افزود: در ادامه فعالیت‌های گسترده بسیج سازندگی سپاه استان سمنان و در راستای حمایت از جبهه مقاومت، مرحله اول کمک‌های مردمی واریز شد.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها با هدف پشتیبانی از جبهه مقاومت و تقویت ایستادگی و مقاومت در برابر تجاوزات و ظلم دشمنان و در پاسخ به نیازهای اضطراری در مناطق درگیر انجام شده است، اظهار کرد: این اقدام نماد همبستگی و مشارکت فعال ملت ایران و به‌ویژه جهادگران و گروه‌های مردمی استان سمنان در راستای حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

کاشفی با تقدیر و تشکر از تمامی گروه‌های جهادی و فعالان صندوق‌های قرض‌الحسنه، بر اهمیت این اقدامات تأکید کرد و افزود: این تنها آغاز حرکت است و مرحله‌های بعدی نیز با قدرت بیش‌تری اجرا خواهد شد. 

این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی استان سمنان همچنان با تمام توان به حمایت از جبهه مقاومت ادامه خواهند داد و در راستای خدمت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از مستضعفان و مظلومان تلاش خواهند کرد.

وی همچنین در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری جهت کمک به جبهه مقاومت اعلام کرد: بسیج سازندگی استان سمنان در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای حمایت از مردم مظلوم یمن، غزه و لبنان است و این کمک‌ها پس از سازماندهی به دست مردم مظلوم غزه خواهد رسید.

کاشفی به اهمیت حمایت از جبهه مقاومت و ترویج فرهنگ همدلی و یاری‌رسانی اشاره کرد و گفت: شهروندان می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۵۵۷۳۹۹۸ به‌ نام مجمع جهادی استان سمنان در این حرکت انسانی سهیم باشند.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از