حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

گروه‌های جهادی یاور امام مسلمین هستند

گروه‌های جهادی یاور امام مسلمین هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: یکی از افتخارات گروه‌های جهادی این است که به‌مثابه یار و یاور برای امام جامعه مسلمین است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در آئین افتتاحیه رزمایش «جهادگران فاطمی 4» در آرادان گفت: گروه‌های جهادی مصداق آیه شریفه 146 سوره آل‌عمران هستند. 

وی با بیان اینکه هیچ امام و جامعه‌ای بدون همراه و یاور نمی‌تواند کارش را پیش ببرد، گفت: یکی از افتخارات گروه‌های جهادی این است که به‌مثابه یار و یاور برای امام جامعه مسلمین است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی عنوان کرد: همیشه عده‌ای هستند که برای خدا کار می‌کنند و این امر افتخاری بزرگ برای جهادگرانی محسوب می‌شود که در راه خدا و برای خدمت به خلق تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از شاخصه‌ها و ویژگی‌های جهادگران در گروه‌های جهادی این است که همانند رزمندگانی که در دفاع مقدس جانشان را در کف دست گرفتند و برای دینشان و برای دفاع از حریم اهل بیت و خدمت به مردم با وجود همه سختی‌ها و گرفتاری‌ها و کمبودها هرگز سست و ضعیف نشدند و استقامت ورزیدند.

مطیعی گفت: گروه‌های جهادی یکی از ویژگی‌های خاصشان این است که در سختی‌ها مرد میدان و مرد بحران‌ها هستند و با کمبودها می‌سازند؛ چرا که آن‌ها با خدا معامله کرده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از