حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان سمنان:

گزینه نهایی شورای ائتلاف به اطلاع مردم می‌رسد

گزینه نهایی شورای ائتلاف به اطلاع مردم می‌رسد

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان سمنان گفت: گزینه منتخب مجمع استان توسط شورای مرکزی ائتلاف تأیید و به‌عنوان کاندیدای نهایی به مردم معرفی خواهد شد.

علیرضا عموزاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، با تشریح فرایند شورای ائتلاف در انتخابات مجلس شورای اسلامی، چهار گام برای رسیدن به کاندیدای نهایی شورای ائتلاف را تشریح کرد و گفت: در گام اول از تمام داوطلبانی که در سامانه ائتلاف ثبت‌نام کرده و یا متقاضی قرارگرفتن در فرایند ائتلاف هستند، مصاحبه انجام می‌شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در ادامه افزود: این مرحله در تمام حوزه‌های انتخابیه استان انجام و حداقل پنج نفر از هر حوزه به مجمع حوزه انتخابیه معرفی می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه در گام دوم مجمع حوزه انتخابیه برای رسیدن سه کاندید حوزه انتخابیه به مجمع استانی تشکیل می‌شود، ابراز کرد: این گام در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه انجام شده و عباس گلرو، نعیمه ذوالفقاری و اسماعیل شیرعلی به مجمع استانی راه یافتند و در سایر حوزه‌های انتخابیه در روزهای آینده مجمع برگزار خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان سمنان خاطرنشان کرد: با برگزاری مجمع استانی که سه داوطلب معرفی شده از حوزه‌های انتخابیه در آن حاضر هستند و پس از ارائه برنامه و رأی‌گیری از هر حوزه انتخابیه در صورت کسب حداقل 2/3 آرا و جمع بندی مجمع به شورای ائتلاف مرکز معرفی می‌شوند.

بنا به گفته عموزاده پس از تأیید نهایی گزینه منتخب مجمع استان توسط شورای مرکزی ائتلاف و ابلاغ به شورای استان، فرد مذکور به‌عنوان کاندیدای نهایی به مردم معرفی خواهد شد.

وی با تاکید بر اولویت اول شورا در جهت تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، افزود : کلیه فرآیند‌ها و تصمیمات شورای ائتلاف در استان بطور مستمر و دقیق و شفاف به اطلاع مردم و جریانات سیاسی و اجرایی خواهد رسید‌.

رئیس شورای ائتلاف استان سمنان اظهار امیدواری کرد تا زمان شروع تبلیغات رسمی کاندیدها کلیه تصمیمات و فرایند انتخاباتی ائتلاف به پایان برسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از