حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

گفتمان‌های تبیین دستاوردهای نظام در مساجد برگزار می‌شود

گفتمان‌های تبیین دستاوردهای نظام در مساجد برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری سلسله گفتمان‌های تبیین و نشر دستاوردهای نظام اسلامی به مدت 40 شب در مساجد استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، حجت‌الاسلام عباس خرمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست مشترکی با رئیس و معاونان جهاد دانشگاهی استان سمنان، ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات مهم جهاد دانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: وجود این نهاد انقلابی و همکاری با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی استان سمنان بسیار ارزشمند، مفید و اثرگذار است.

 

خرمیان افزود: جهاد دانشگاهی در طول فعالیت بیش از ۴۰ساله خود، پله‌های دستیابی به علوم مختلف دنیا را پیموده و دستاوردهای مهم و ارزشمند علمی، آموزشی، پژوهشی کسب کرده است.

 

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی به‌عنوان یک نهاد مهم انقلابی و فرهنگی در جهت تبیین و نشر دستاوردهای نظام گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده، تور پیشرفت ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در سال جاری هم‌زمان با ایام دهه فجر تا انتخابات برگزار و از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در این حوزه کمک گرفته می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری سلسله گفتمان‌های تبیین و نشر دستاوردهای نظام به مدت ۴۰ شب در مساجد استان خبر داد.

 

خرمیان گفت: از جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز دعوت می‌شود تا به‌منظور معرفی محصولات و طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان و آشنایی و آگاهی مردم با خدمات آموزشی، علمی، فرهنگی و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی باهدف افزایش امیدآفرینی در جامعه در این گفتمان‌ها حضور فعال داشته باشد.

منبع: خبرگزاری فارس



انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از