حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/11 شمسی | 2024/07/01 میلادی
امام جمعه میامی:

گفتمان اصلی دولت چهاردهم باید خدمت باشد

گفتمان اصلی دولت چهاردهم باید خدمت باشد

امام جمعه میامی گفت: رئیس‌جمهور باید خادم جمهور باشد چراکه گفتمان اصلی دولت اسلامی همین خدمت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور باید خادم جمهور باشد چرا که گفتمان اصلی دولت اسلامی همین خدمت است.

امام جمعه میامی الزاماتی که رئیس‌جمهور باید به آن ملتزم باشد را یادآور شد و افزود: مردمی‌بودن حکومت اسلامی این است که در خدمت مردم باشد که ما این موضوع را به عینه در وجود شهید رئیسی دیدیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم در همه جا علی‌الخصوص در جمهوری اسلامی با ارزش است، بیان کرد: این خدمت در چارچوب آرمان‌های والا و ارزشمندی است که ارزش این خدمت را مضاعف می‌کند.

 عزیزی افزود: امروز هر کس به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد باید بداند قدرت اگر برای خدمت به مردم باشد لحظه‌لحظه‌اش عبادت است.

وی فرصت خدمت را یک نعمت دانست و گفت: هر نعمتی شکری دارد و شکر این نعمت این است که رئیس‌جمهور آینده از همه توان خود در جهت خدمت به مردم استفاده کند.

امام جمعه میامی به سخنرانی سید حسن نصرالله در اربعین شهدای خدمت اشاره و عنوان کرد: مردم ایران بدانید؛ نه جهان اسلام بلکه تمام دنیا چشمشان به انتخابات شما است.

عزیزی با اشاره به روز صنعت، معدن و تجارت، گفت: خواسته مردم شهرستان میامی از اداره صنعت و معدن این است که چرا با وجود این همه معادن باز هم ما کم برخور داریم، خیلی از معادن خاک این منطقه را به توبره می‌کشند.

وی بیان کرد: آن چیزی که در قانون جمهوری اسلامی وجود دارد، باید چند درصدی از سود معادن به داخل شهرستان بیاید که ما چیزی نمی‌بینیم چراکه مردم باید وجود معادن را حس کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از