حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
فرماندار میامی:

یک روستای میامی پایلوت کارگروه تخصصی اجتماعی می‌شود

یک روستای میامی پایلوت کارگروه تخصصی اجتماعی می‌شود

فرماندار میامی با اشاره به ایجاد کارگروه تخصصی اجتماعی در شهرستان گفت: بعد از ایجاد کارگروه، یک روستا به‌صورت پایلوت برای اجرای طرح‌های اجتماعی انتخاب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ علیرضا آشوری در جلسه شورای اجتماعی میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه یکی از مهم‌ترین جلسات در دستگاه‌های اجرایی، مسئله اجتماعی است، تاکید کرد: کارگروه تخصصی شورای اجتماعی در شهرستان تشکیل شود و هر کمیته علاوه بر کار تخصصی، یک روستا به‌عنوان پایلوت در نظر گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه جلسات حوزه اجتماعی بسیار مهم است و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با تشکیل کارگروه‌ها، باید هر هفته گزارش ارائه کنند، افزود: کاهش طلاق باید در دستور کار قرار گیرد.

 

فرماندار میامی با بیان اینکه اسلام یک دین مدرن است و والدین باید همراه فرزندان باشند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم، تأکید کرد: از سال‌های گذشته برای تکنولوژی در حوزه‌های مختلف اهمیت ویژه‌ای قائل بودند.

 

آشوری با بیان اینکه همه ما امروز مدیون رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم که از گذشته به توسعه تکنولوژی و فناوری و توسعه و تربیت نیروی متخصص اهمیت می‌دادند، افزود: دین مبین اسلام را باید درست بفهمیم تا فرزندان تربیت اسلامی داشته باشیم.

 

وی همچنین خواستار بهره‌گیری از ظرفیت همگانی نخبگان شد و گفت: افراد تأثیرگذار اجتماعی شهرستان در جلسات حضور داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از