حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
مدیرکل زندان‌های استان سمنان:

۱۱۰ زندانی سمنانی با ارفاق‌های قانونی آزاد شدند

۱۱۰ زندانی سمنانی با ارفاق‌های قانونی آزاد شدند

مدیرکل زندان‌های استان سمنان گفت: ۱۱۰ زندانی در این استان با همراهی دستگاه قضا و ارفاق‌های قانونی به مناسبت هفته بسیج و شهادت حضرت زهرا (س) از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ امید کهربایی در حاشیه بازدید ۱۳۸ قاضی از زندان‌های استان سمنان، گفت: قاضیان دادسراها، محاکم قضایی، رؤسای دادگستری‌ها، دادستان‌ها و رئیس‌کل دادگستری استان سمنان، با تمامی زندانی‌ها دیدار چهره‌به‌چهره داشتند و پس از بررسی پرونده‌ها، ۱۱۰ زندانی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

 مدیرکل زندان‌های استان سمنان از اعطای ارفاق‌های قانونی به زندانیان خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ مورد ارفاق قانونی منجر به آزادی زندانی‌های این استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون شد.

 وی با اشاره به اعطای بیش از ۴ هزار مورد مرخصی به زندانیان استان سمنان از ابتدای سال تاکنون، خاطرنشان کرد: این مرخصی‌های پس از بررسی و بازدیدهای قاضیان از زندان‌ها اعطا شد.

 کهربایی با بیان اینکه در حوزه پابند الکترونیک در استان سمنان اقدامات سازنده‌ای انجام شده است، افزود: از ابتدای سال تا کنون ۹۰ زندانی با استفاده از پابند الکترونیکی از زندان‌های این استان آزاد شدند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از