حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
سرپرست مدیریت نظارت جهاد کشاورزی سمنان:

۱۲۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه کشف شد

۱۲۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه کشف شد

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از کشف یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، عبدالمجید نجاتی با اشاره به اینکه مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی در حوزه آرد و نان نظارت مستمر بر بازار دارد، گفت: تشدید نظارت‌ها سبب کشف یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد در چند واحد نانوایی شهرستان مهدی‌شهر شد.

 سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با رصد انجام‌شده از سوی بازرسان مدیریت و بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی از چند واحد نانوایی در این شهرستان بازدید شد.

 نجاتی با بیان اینکه این واحد صنفی اقدام به فروش آردهای یارانه‌ای نوع یک کرده است، گفت: در هماهنگی صورت‌گرفته با نیروی انتظامی شهرستان این میزان آرد عرضه‌شده خارج از شبکه کشف شد.

 وی افزود: پرونده تخلف این واحد صنفی درباره عرضه خارج از شبکه آرد و فروش کالاها که برخلاف ضوابط و مقررات انجام شده است، به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

 سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی بخش کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: همچنین گزارش تنظیمی در زمینه کاهش سهمیه آرد این واحد نیز برای شورای آرد و نان شهرستان ارسال می‌شود.



انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از