حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
به مناسبت هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

توزیع ۳۰ هزار بسته‌ معیشتی بین نیازمندان سمنانی

توزیع ۳۰ هزار بسته‌ معیشتی بین نیازمندان سمنانی

مسئول بسیج سازندگی استان سمنان گفت: ۳۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در بین نیازمندان سراسر استان توزیع خواهد شد.

مهدی کاشفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» در حاشیه آیین اهدای ۹۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند گفت: در راستای رزمایش‌های مواسات و کمک مومنانه که از سال ۹۸ در دستورکار قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه قرار گرفته است تاکنون حدود ۳۱ رزمایش در استان سمنان برگزار شده است.


وی در رابطه‌ با طرح اخیر  توزیع جهیزیه بین نیازمندان استان سمنان ابراز کرد: ۹۵ سری جهیزیه شامل پنج قلم کالا به ارزش ۳۰ میلیون تومان و در مجموع به مبلغ ۳ میلیارد تومان در اختیار نوعروسان مددجویان کمیته امداد قرار خواهد گرفت.


بنا به گفته مسئول بسیج سازندگی استان سمنان، در جریان سیل هفته گذشته منطقه کالپوش میامی نیز ۱۸ سری جهیزیه شامل همین تعداد اقلام بین سیل‌زدگان منطقه کالپوش توزیع شده است.


 این مقام مسئول در رابطه‌ با سایر برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته بسیج گفت: ۳۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج در بین نیازمندان سراسر استان توزیع خواهد شد.


وی در خصوص طرح اهدای جهیزیه نیم‌بها به تعداد ۲۰۰ سری در بین نیازمندان نیز توضیح داد: در جریان این طرح ۱۱ قلم کالا به ارزش ۴۰ میلیون تومان که با تخفیف لحاظ شده به قیمت ۱۶ میلیون تومان در بین نیازمندان تا پایان سال توزیع خواهد شد.


مسئول بسیج سازندگی استان سمنان تصریح کرد: طرح اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه نیز توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی در حال تهیه است که تا پایان سال در اختیار مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و سایر نیازمندان قرار خواهد گرفت.


کاشفی با بیان اینکه هر سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی شامل ماشین لباسشویی، یخچال، تلویزیون، جاروبرقی و گاز است، تصریح کرد: هدف از توزیع این جهیزیه‌ها کمک به نوعروسان نیازمند جهت شروع زندگی و ترویج شبک زندگی ساده و اسلامی است.


این مقام مسئول اذعان کرد: با هدف حمایت از کالاهای داخلی همه اقلام جهیزیه ساخت کارخانه‌های داخلی و با کیفیت است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از