حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان خبر داد:

۵ هزار کودک چشم‌انتظار حامی

۵ هزار کودک چشم‌انتظار حامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: ۵ هزار کودک نیازمند در طرح اکرام ایتام و محسنین چشم‌انتظار کمک پرمهر خیران و نیکوکاران هستند.

محمدحسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در خصوص طرح اکرام ایتام گفت: این طرح جهت رسیدگی بیش‌تر به نیازهای مادی و معنوی فرزندان بی‌سرپرست است و افراد خیراندیش و نیکوکار حمایت مالی از یک یا چند فرزند را تقبل می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به اینکه ۵ هزار کودک نیازمند در طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان سمنان هستند، افزود: بیش از ۲۰ هزار حامی در طرح «اکرام حامی ایتام»، کودکان بی‌سرپرست را کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه کودکان در طرح اکرام ایتام دارای حامی هستند؛ اما نیازمند حمایت هرچه بیش‌ترند، اظهار کرد: نیکوکاران استان سمنان می‌توانند در انجام این کار خیر سهیم شده و فرزندان معنوی خود را حمایت کنند.

ذوالفقاری در ادامه تصریح کرد: اگر سرپرست خانوار کودکان بنا به دلایلی نظیر کهولت سن، بیماری و از  کار اُفتادگی توان اداره نیازهای کودک را ندارد؛ حامیان به این نوع کودکان کمک خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی از سوی حامیان به شماره کارت فرزندان مشمول به‌صورت مستقیم واریز می‌شود، بیان کرد: هدف از این اقدام تأمین نیازهای معیشت، تحصیلی و درمان فرزندان مشمول است‌ که‌ حمایت نیکوکاران می‌تواند فرصت زیست بهتری را به آن‌ها دهد.

ذوالفقاری با بیان اینکه حامیان می‌توانند به‌صورت ماهانه و یا مناسبت‌های مختلف به فرزندان معنوی خود کمک کنند، گفت: مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد امام خمینی (ره)  به آدرس سایت Ekram.emdad.ir و ارسال عدد ۰۲۳ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند برسانند.

این مقام مسئول با بیان اینکه حمایت از ایتام و کودکان بدسرپرست و نیازمند امری بسیار شایسته است، اظهار کرد: دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره)  استان سمنان آماده حضور نیکوکاران و خیرانی است تا با دستان پرمهر خود، کودکانی که به هر دلیل سرپرست خود را از دست داده‌اند را تحت پوشش قرار دهند.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از