حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان:

250 دانش‌آموز پسر عازم راهیان نور شدند

250 دانش‌آموز پسر عازم راهیان نور شدند

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان گفت: پس از چهار سال وقفه خوشبختانه با حمایت‌های صورت‌گرفته توانستیم 250 نفر از دانش‌آموزان پسر را اعزام کنیم.

علی خالقیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ از اعزام 7 هزار نفر از اقشار مختلف مردم به اردوی راهیان نور امسال خبر داد و گفت: گروه‌های مختلف مردمی، دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و کارمندان ادارات تاکنون راهی سرزمین‌های نور شده‌اند.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان از اعزام دانش‌آموزان پسر به اردوی راهیان نور پس از چهار سال وقفه خبر داد و گفت: به دلیل مشکلات مالی امکان اعزام نداشتیم که خوشبختانه با حمایت‌های صورت‌گرفته توانستیم 250 نفر از دانش‌آموزان پسر را اعزام کنیم.

بنا به گفته خالقیان اردوگاه‌های اندیمشک و خرمشهر برای استقبال و اسکان از زائران مهیا است؛ اما تنها به جهت تقارن با ماه مبارک رمضان امکان صرف وعده‌غذای گرم وجود ندارد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان، ادغام اردوی راهیان پیشرفت و راهیان نور با رویکرد تبیینی را از اهداف اردوی راهیان نور امسال دانست و افزود: بر اساس تجارب موفق اردوهای راهیان پیشرفت، برنامه‌ریزی در خصوص بهره‌گیری از ظرفیت برجسته دستاوردها و افتخارات علمی، صنعتی و فناوری‌های مختلف در استان خوزستان جهت بازدید از مکان‌هایی همچون سد کرخه در دستور کار قرار گرفت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از