گلایهای که همچنان ادامه دارد؛
آنتنهای خاموش در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر
با وجود اعلام برنامههای اجرایی برای تقویت زیرساختهای ارتباطی مهدیشهر، بیماران، همراهان و کادر درمان بیمارستان ۱۵ خرداد همچنان از ضعف آنتندهی و اختلال اینترنت گلایه دارند و خواستار تسریع در رفع این مشکل هستند.