حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1405/04/04 شمسی | 2026/06/25 میلادی
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن مرآت نیوز هستید؟
آنتن‌های خاموش در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر

گلایه‌ای که همچنان ادامه دارد؛

آنتن‌های خاموش در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر

با وجود اعلام برنامه‌های اجرایی برای تقویت زیرساخت‌های ارتباطی مهدیشهر، بیماران، همراهان و کادر درمان بیمارستان ۱۵ خرداد همچنان از ضعف آنتن‌دهی و اختلال اینترنت گلایه دارند و خواستار تسریع در رفع این مشکل هستند.

سایت جدید تلفن همراه در مهدیشهر احداث می‌شود

پیگیری مرآت از ضعف آنتن‌دهی بیمارستان مهدیشهر؛

سایت جدید تلفن همراه در مهدیشهر احداث می‌شود

پس از انتشار گزارش «مرآت» درباره ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه و اختلال اینترنت در بیمارستان ۱۵ خرداد مهدی‌شهر، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برنامه‌ریزی برای احداث یک سایت جدید 4G در منطقه دربند خبر داد.

Image