حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
در نشستی اعلام شد؛

آمادگی استان سمنان برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند

آمادگی استان سمنان برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند

نشست مشترک اعضای ستاد اجرایی و تبلیغات انتخابات استان سمنان به منظور آخرین هماهنگی‌ها برای برگزاری باشکوه انتخابات روز ۱۱ اسفند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سید محمدرضا هاشمی از تکمیل تمهیدات برای آغاز فعالیت رسمی ۶۸۱ شعبه اخذ رأی رأس ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۱ اسفند خبر داد و گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها برای تأمین و تجهیز کامل شعب اخذ رأی بخصوص در زمینه خدمات برق و ارتباطات و گرمایش نیز با مدیریت گروه‌های پشتیبانی انجام شده است.

 هاشمی همچنین از برنامه‌ریزی برای خدمات مطلوب و به‌موقع شعب سیار خبر داد و تصریح کرد: امکانات حمل‌ونقل و استقرار و ارتباطات این تیم‌ها به طور کامل آماده شده است.

استاندار سمنان اختصاص تعرفه‌های کافی و پیش‌بینی اختصاص و افزایش تعرفه‌ها در صورت درخواست شعب طبق مقررات را یادآور شد و از فرمانداران و بخشداران خواست وظایف قانونی خود را بر اساس زمان‌بندی دقیق روز انتخابات انجام دهند.

هاشمی افزایش چشمگیر پیش‌بینی میزان مشارکت مردم استان در انتخابات بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها را خاطرنشان و ابراز امیدواری کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه استان سمنان برای پاسخ محکم به دشمنان در روز انتخابات ۱۱ اسفند حماسه‌سازی خواهند کرد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات استان سمنان طبق آخرین فهرست افراد انصرافی از گردونه انتخابات، ۱۰۹ نامزد در مجموع چهار حوزه انتخابیه این استان در روز جمعه رقابت دارند که در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه ۲۹ نفر، در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی ۳۱ نفر، در حوزه انتخابیه دامغان ۳۰ نفر و در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان ۱۹ نفر به‌عنوان نامزد برای ارائه آرای مردمی انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

در این نشست مسئولین و رؤسای کمیته‌های مختلف ستاد‌های اجرایی و تبلیغات و تعدادی از فرمانداران ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده، برنامه‌ریزی‌های روز برگزاری انتخابات را تشریح کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان  

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از