حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
آمریکا بزرگ‌ترین حامی کشتار مردم بی‌دفاع
کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

آمریکا بزرگ‌ترین حامی کشتار مردم بی‌دفاع

کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا با حمایت تسلیحاتی خود به اسرائیل به‌عنوان بزرگ‌ترین حامی در کشتار مردم بی‌دفاع شناخته شده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین انواری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با بیان اینکه در زمان جنگ ایران و عراق رزمندگان در برابر نظام سلطه ایستادگی کردند تا به پیروزی رسیدند، گفت: در آن زمان جوانان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب با از خودگذشتگی جان خود را در کف دست گرفتند و در راه خدا جهاد کردند.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: امروز نیز جوانان فلسطین و لبنان نیز با ایستادگی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی جهاد فی‌سبیل‌الله می‌کنند؛ چرا که نمی‌خواهند تحت سلطه استکبار باشند.

وی با اشاره به نقش آمریکا در تحولات اخیر منطقه بیان کرد: آمریکا پشت صحنه بازی‌گری و جنایات اسرائیل است.

انواری آمریکا را سلطه‌گر و سلطه‌جوی اصلی در منطقه دانست و گفت: آمریکا با حمایت از رژیم جعلی و جلاد صهیونیستی جنایات عظیمی در سطح منطقه ایجاد کرده آست.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه آمریکا همان‌طور که امام راحل فرمودند شیطان بزرگ و غده سرطانی در منطقه است، اظهار کرد: امروز وظیفه همه مسلمانان جهان است  که دشمن خود را بهتر شناخته و در برابر آن بایستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه اسرائیل نابودشدنی است، تصریح کرد: این وعده قطعاً به‌زودی محقق خواهد شد و این غده سرطانی از منطقه حذف می‌شود.

انواری در ادامه افزود: دشمنان ایران در زمان هشت سال جنگ تحمیلی نتوانستند پیروز شوند و حال جنگ نظامی را کنار گذاشته و از طریق جنگ روانی و جنگ شناختی بر افکار و اذهان عمومی مردم تأثیر می‌گذارند.

وی با تأکید بر هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمنان اسلام بیان کرد: همه باید مراقب باشند تا دشمن از طریق نفوذ نتواند پرچم خود را بالا ببرد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: هدف دشمن بر روی آموزش و پرورش و دانشگاه‌هاست چرا که نسل جوان در حال تربیت هستند پس وظیفه همگانی است که در برابر نفوذ دشمن متهاجم بایستیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از