حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
سفیر یمن در تهران:

اجلاسیه دامغان گامی ارزشمند در معرفی مجاهدان است

اجلاسیه دامغان گامی ارزشمند در معرفی مجاهدان است

سفیر یمن در تهران گفت: اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در دامغان گامی ارزشمند در معرفی مجاهدان راه حق و حقیقت است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، ابراهیم دیلمی روز جمعه در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در دامغان گفت: شهدای فلسطین و شهید حاج‌قاسم سلیمانی از چهره‌های شاخص مجاهدان راه حق و حقیقت هستند.

 

 وی ادامه داد: همه با هم در راه پیروزی و سربلندی اسلام تلاش خواهیم کرد و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

 

 سفیر یمن در تهران خاطرنشان کرد: هشتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در دامغان گامی ارزشمند برای گردهم آمدن نمایندگان مقاومت اسلامی است.

 

 دیلمی یادآور شد: روابط نسبی و تاریخی بین یمن و ایران وجود دارد و جهاد و مبارزه جبهه مقاومت مرتبط با مسیر مهاجرت پیامبر اکرم (ص) است.

 وی اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) با هجرت به مدینه تلاش برای ترویج دین اسلام را آشکارا آغاز کرد.

 

 سفیر یمن در تهران با بیان اینکه جهاد را تا دست‌یافتن پیروزی ادامه خواهیم داد و جبهه سیاسی و نظامی ما واحد است، ادامه داد: در این راه تحت‌تأثیر تحرکات مشکوک و مأیوس‌کننده تسلیم نخواهیم شد و مصمم بر افراشتن پرچم اسلام هستیم.

 


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» امروز جمعه بیست و چهارم شهریور با حضور نمایندگان جبهه مقاومت از ۶ کشور در دامغان در حال برگزاری است.

 

 اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» به‌منظور تجلیل و تکریم از حماسه‌آفرینان و مجاهدان در غربتی که در تاریکی و خفقان شیاطین زمان، مشعل هدایت و رهبری مسلمانان آزاده جهان را برافروختند در حال برگزاری است.

 

 هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در تجلیل از حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» با حضور چهره‌های شاخص گروه‌های مقاومت و همچنین نمایندگان و رؤسای مجلس‌های کشورهای حوزه مقاومت، علما، فضلا و جمع کثیری از فرماندهان ارشد حزب‌الله و تأثیرگذاران عرصه مقاومت روزهای اول و دوم مهرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

 

 حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه کشور از جمله سخنرانان شاخص هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.

 

 سخنرانی نمایندگان جبهه مقاومت و خواندن پیام دبیران جبهه مقاومت در نقاط مختلف جهان از جمله برنامه‌های هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.

 

 رونمایی از کتاب مربوط به زندگینامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید عیسی طباطبایی» نماینده امام و رهبری در لبنان، رونمایی از تمبر یادبود مربوط به جبهه مقاومت از دیگر برنامه‌های هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» است.


 ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از