حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
در آذرماه سال جاری صورت پذیرفت؛

ارسال ۳۶۵ هزار پیامک مصرف بهینه گاز

ارسال ۳۶۵ هزار پیامک مصرف بهینه گاز

در راستای مدیریت مصرف گاز طبیعی، در آذرماه سال جاری بیش از ۳۶۵ هزار پیامک با عنوان مصرف بهینه و ایمن به مشترکین گاز استان سمنان ارسال شده است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی گاز استان سمنان، سید جواد حقیقت حسینی با اعلام خبر فوق گفت: در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن، شرکت گاز استان از ظرفیت بسترهای مختلف اطلاع‌رسانی استانی همچون شبکه‌های محلی صداوسیما، شبکه‌های مجازی، استفاده از ظرفیت بیلبوردها و... به‌منظور آگاه‌سازی مشترکین و مصرف صحیح و ایمن گاز اقدام کرده است.

  مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ادامه داد: در آذر ماه ۳۶۵ هزار پیامک با موضوع مصرف بهینه، ویژه مشترکین گاز استان ارسال شده است و روند ارسال پیامک تا پایان فصل سرد سال به‌منظور کاهش مصرف گاز و اطلاع‌رسانی پاداش صرفه‌جویی برای خوش مصرف‌های خانگی ادامه خواهد داشت.

 حقیقت حسینی در خصوص جلسات مستمر مصرف بهینه گاز، گفت: جلسات کمیته سوخت زمستانی همه‌روزه در شرکت گاز برگزار می‌شود و در این نشست‌ها تمامی اعضای کمیته، با حضور ویدئوکنفرانسی رؤسای ادارات گاز شهرستانی، گزارش‌ها و تجربیات را در راستای بهبود مستمر و پایداری جریان گاز مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به اینکه مصارف باید کنترل و رعایت محدودیت‌ها از جمله در ساختمان‌های دولتی انجام گیرد، گفت: رعایت کامل مصوبات ابلاغی از سوی مراجع ذی‌صلاح ضروری است؛ ازاین‌رو روشن‌کردن وسایل گرمایشی ادارات یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموش‌کردن آن‌ها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری باید رعایت شود و وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل حتماً باید خاموش شود.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از