حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/27 شمسی | 2024/05/16 میلادی
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود:

انبار سیگارهای خارجی قاچاق در شاهرود لو رفت

انبار سیگارهای خارجی قاچاق در شاهرود لو رفت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف ۱۵۳ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در انبار متروکه‌ای اطراف این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی استان سمنان، علیرضا شائینی در تشریح جزئیات  خبر کشف انبار دپوی سیگار قاچاق در شهرستان شاهرود گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل‌توجهی سیگار خارجی قاچاق در انبار متروکه‌ای اطراف شاهرود بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان قرار گرفت. 

وی در ادامه افزود: پلیس با انجام تحقیقات اولیه و اشراف اطلاعاتی نسبت به منطقه موفق به شناسایی محل دپوی سیگارهای قاچاق شد و در بازرسی از محل ۱۵۴ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف و ضبط کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده ۳ میلیارد ریال برآورد شده است از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو موضوع را از طریق شماره‌تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از